مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز در شورای ششم حل شود

مشاور شهردار تبریز در امور بانوان گفت: از عمده مسائلی که مدیریت شهری از آن غافل بوده و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، عزم جدی در جهت کاهش و حلّ مشکلات بخش عظیمی از نیروهای کار شهرداری است که سالهاست منتظرِ تغییر و تبدیل وضعیت کاری خود هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شبنم خدا خواه در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

" مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری باید در شورای ششم حل شود؛

از عمده مسائلی که مدیریت شهری از آن غافل بوده و یا کمتر مورد توجه قرار گرفته است، عزم جدی در جهت کاهش و حلّ مشکلات بخش عظیمی از نیروهای کار شهرداری است که سالهاست منتظرِ تغییر و تبدیل وضعیت کاری خود هستند. توجه به مشکلات این دسته از کارکنانی که وظایف سنگینی را در حوزه‌های مختلف به دوش دارند، نباید در هیاهوی مشکلات ریز و درشت شهری فراموش شود. از جمله این نیروها، گروه بزرگی از افرادی هستند که به صورت مربی در فرهنگسراهای شهرداری فعالیت می‌کنند و هنوز راهکاری برای امنیت شغلی آنان در نظر گرفته نشده است.

با توجه به اینکه دغدغه اصلی گروه زیادی از خانواده بزرگ شهرداری تبدیل وضعیت و مسائل رفاهی کارکنان تأمین نیرو، مربیان و آن دسته از نیروهایی است که با قراردادهای مختلف در شهرداری فعالیت می‌کنند و وظایف خطیری را نیز به دوش می‌کشند لازم است ضمن خارج شدن از بلاتکلیفی، امنیت شغلی آنها هم در اولویت‌های شورای ششم قرار گیرد. پارلمان شهری در ارتباط با پیگیری و نظارت بر روند اجرای تغییرات لازم در راستای ایجاد محیط کار و شرایط مناسب برای فعالیت این گروه از کارکنان شهرداری و سازمان‌های تابعه نقش تأثیرگذاری دارد و لازم است که برنامه‌ریزی قانونی و عملیاتی را هم در جهت حل مشکلات این دسته در اولویت قرار دهد. "

مشکل تبدیل وضعیت کارکنان شهرداری تبریز در شورای ششم حل شود

کد خبر 496329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.