۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰
معرفی جدیدترین گجت‌ها

جدیدترین گجت‌های معرفی شده شامل هدست بی‌سیم Xbox، دستبند هوشمند پلار، شارژر مغناطیسی بی‌سیم Anker، زنگ درب ویدئویی هوشمند Video Doorbell Pro2 و دوربین سونی FX3 می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پیشرفت تکنولوژی باعث شده است شرکت‌های مختلف گجت‌های جدیدی تولید کنند که به بهبود کیفیت زندگی انسان‌ها کمک شایانی می‌کنند. در ادامه به بررسی و معرفی تعدادی از جدیدترین گجت‌ها می‌پردازیم:

هدست بی‌سیم Xbox

هدست بی سیم Xbox مایکروسافت برای گیمینگ با کنسول‌های Xbox Series S و Xbox Series X طراحی شده است، اما با PCها و لپ تاپ‌های گیمینگ نیز سازگاری کامل دارد. کاربران می‌توانند این هدست را به صورت همزمان به گوشی خود متصل کنند تا هنگام بازی کردن متوجه زنگ خوردن گوشی هوشمند خود شوند و بدون این که بازی را متوقف کنند به تماس دریافتی خود پاسخ دهند. هدست بی سیم Xbox تقریباً ۱۳۲ گرم وزن دارد و بر اساس گفته‌های سازنده می‌تواند تا ۱۵ ساعت بدون نیاز به شارژ مجدد کاربر را همراهی کند البته پس از پایان شارژ نیز کاربران می‌توانند با ۳۰ دقیقه شارژ کردن محصول، تا چهار ساعت از آن استفاده کنند. قیمت این هدست بی سیم ۱۰۰ دلار ارزیابی شده است.

دستبند هوشمند پلار

دستبند هوشمند Polar Verity به صورت اختصاصی برای افرادی طراحی شده است که قصد دارند همیشه بر ضربان قلب خود نظارت داشته باشند. این دستگاه کوچک گرد را می‌توان از بند مخصوصش جدا کرد و روی هر قسمت از بدن قرار داد. افراد می‌توانند آن را به عینک شنای خود متصل کنند؛ فقط کافی است سنسور دستگاه، بدن فرد را لمس کند تا بتواند کار خود را به بهترین نحو انجام دهد. دستبند هوشمند Polar Verity دارای حافظه داخلی ۱۶ مگابایتی است و طبق ادعای شرکت سازنده می‌تواند اطلاعات مربوط به تمرینات ورزشی فرد را تا ۶۰۰ ساعت در خود ذخیره کند. این دستگاه با هر بار شارژ تنها برای ۲۰ ساعت روشن می‌ماند. این دستبند که بهترین انتخاب برای ورزشکاران است با قیمت ۹۰ دلار در اختیار افراد قرار گرفته است.

شارژر مغناطیسی بی‌سیم Anker

شارژر مغناطیسی بی‌سیم Anker مخصوص گوشی‌های اپل و پرچم‌داران گوشی‌های اندرویدی بسیار سبک و قابل حمل است. یکی از ویژگی‌های قابل توجه محصول ذکر شده این است که مانع افزایش دمای بیش از حد گوشی می‌شود. در این شارژر پدهای نرمی وجود دارد که باعث می‌شود گوشی در یک محل بسیار نرم قرار بگیرد و آسیب نبیند. شارژر Anker دارای طراحی بسیار زیبایی است و یک حلقه LED روی آن تعبیه شده است که نشان می‌دهد دستگاه در حال شارژ شدن است یا این که به طور کامل شارژ شده است. بعضی از مدل‌های این شارژر قابلیت شارژ چند دستگاه به طور همزمان را دارد. قیمت این شارژر  چهل دلار ارزیابی شده است.

زنگ درب ویدئویی هوشمند Video Doorbell Pro2

زنگ درب ویدئویی هوشمند Video Doorbell Pro2 یک دستگاه امنیتی در منزل است که به قابلیت تشخیص حرکت سه بعدی مجهز شده است. محصول ذکر شده قادر است یک نمای میدانی گسترش یافته از محیط را به کاربران نشان دهد بنابراین افراد می‌توانند نمای بیرونی منزل خود را مشاهده کنند. میدان دید گسترده دوربین این محصول قادر است تصویر همه بدن فردی که پشت درب است را ثبت کند. کیفیت ویدئوهای ضبط شده توسط این محصول 1536p HD است و میکروفون‌های تعبیه شده در این محصول نیز بسیار با کیفیت هستند. این زنگ درب ویدئویی هوشمند دارای سیم است، از باتری استفاده نمی‌کند و قیمت آن نیز ۲۵۰ دلار است.

دوربین سونی FX3

دوربین سونی FX3 جدیدترین مدل دوربین‌های سری Cinema Line است و با توجه به سیستم خنک کننده قوی‌ که دارد قادر است ویدئوهای با کیفیت 4K را به صورت بی انتها ضبط کند. به نظر می‌رسد که دوربین سونی FX3 نوعی بازسازی از مدل A7S III است که برای فیلمبرداری هوایی با پهبادهای سونی Airpeak نیز گزینه مناسبی خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های این دوربین می‌توان به لنز ۱۲ مگاپیکسلی داخلی با لرزش‌گیر خودکار اشاره کرد که می‌تواند فیلم‌هایی با کیفیت 4K در نرخ ۱۲۰ فریم بر ثانیه را ضبط کند. محصول ذکر شده از سیستم لرزش گیر پنج محوره استفاده می‌کند، این نخستین بار است که شاهد استفاده از چنین سیستمی در دوربین‌های سری Cinema Line هستیم. دکمه ضبط قابل شخصی‌سازی این دوربین در قسمت جلویی آن قرار دارد و صفحه نمایش لمسی LCD نیز در بخش پشتی آن قرار گرفته است. کاربران با استفاده از این نمایشگر می‌توانند با سرعت بیشتری به کنترل فوکوس خودکار و بخش انتخاب فوکوس خودکار دسترسی پیدا کنند. در قسمت راست صفحه نمایش در بخش پشتی نیز شاهد دکمه ایزو (ISO) و شاتر هستیم. در این قسمت از کلیدهای دیگر نیز استفاده شده است که کاربران می‌توانند آن‌ها را شخصی‌سازی کنند. قیمت دوربین سونی FX3 تقریباً ۳۹۰۰ دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 496263

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.