کاندیداهای شاخص رد صلاحیت شده باید درخواست حکم حکومتی  می‌کردند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: چهره‌هایی مانند محسن مهرعلیزاده و همتی علیرغم وابستگی به دولت و جریان اصلاح طلب، جزو چهره‌های شاخص این جریان سیاسی محسوب نمی‌شوند و این موضوع می‌تواند ضربات سنگینی را به مسئله مشارکت وارد کند.

حسین کنعانی در گفتگو با خبرنگار ایمنا در خصوص آرایش کاندیداهای انتخاباتی اظهار کرد: کاندیداهایی شاخص مانند لاریجانی، جهانگیری و پزشکیان که صلاحیت آن مورد تأیید قرار نگرفته است، باید درخواست حکم حکومتی از رهبر انقلاب را مطرح می‌کردند.

وی افزود: در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، محسن مهرعلیزاده و مصطفی معین طی حکم حکومتی رهبر انقلاب در عرصه انتخابات حضور یافتند. این مکانیزم می‌تواند کشور را از بن بست خارج کند؛ زیرا حضور سلایق مختلف در انتخابات ریاست جمهوری می‌تواند مشارکت در انتخابات را افزایش دهد.

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: چهره‌هایی مانند محسن مهرعلیزاده و همتی علی‌رغم وابستگی به دولت و جریان اصلاح طلب، جزو چهره‌های شاخص این جریان سیاسی محسوب نمی‌شوند و این موضوع می‌تواند ضربات سنگینی را به مسئله مشارکت وارد کند. باید توجه داشت که رئیس جمهور حداقلی نظام را با مشکلات فراوانی رو به رو می‌کند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: کاندیداهایی مانند قاضی زاده هاشمی، جلیلی و زاکانی در راستای کمک به رئیسی و مقابله با جناح رقیب وارد کارزار انتخابات شده‌اند و در روزهای پایانی انتخابات به نفع ابراهیم رئیسی کنارگیری خواهند کرد.

کد خبر 496235

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • A1670233170 IR ۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۷
    0 0
    چه عجب یک اصولگرا هم حرف حق رااخر زد-قران کریم میفرماید. حرف حق را بزنید هرچند به ضررتان تمام شود