یک باند فروشندگان سلاح منهدم شد

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از انهدام باند فروشندگان سلاح و مهمات جنگی در فضای مجازی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهمان ۵ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز و سایر تجهیزات نظامی کشف شد.

به گزارش ایمنا، سردار علی ذوالقدری در تشریح این خبر، اظهار کرد: مأموران پایگاه پنجم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ در رصدهای اطلاعاتی موفق شدند فردی را که در فضای مجازی به تبلیغ، خرید و فروش سلاح‌های جنگی و شکاری می‌پرداخت، شناسایی کنند.

وی افزود: پس از انجام اقدامات فنی و در مراقبت‌های ویژه پلیسی، مشخص شد که متهم سلاح‌های جنگی و شکاری را از همدستش در استان‌های جنوبی کشور تهیه و پس از انتقال آن به مخفیگاهش با تبلیغ در فضای مجازی آنها را می‌فروشد.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران ادامه داد: محل تردد این فرد در حوالی مرزداران شناسایی و با هماهنگی قضائی روز گذشته اکیپی از مأموران به مخفیگاه متهم اعزام و موفق شدند در یک عملیات پلیسی وی را دستگیر کنند.

ذوالقدری ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه متهم ۳ قبضه سلاح جنگی، ۲ قبضه سلاح شکاری، ۲ دستگاه بی‌سیم و ۱۳ عدد فشنگ جنگی کشف شد.

وی با بیان اینکه دستگیری متهم دوم نیز در دستور کار قرار دارد، تصریح کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

منبع: مهر

کد خبر 496178

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.