کنعانی مقدم: اصولگرایان مناظره را تبدیل به منازعه نکنند

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: به اعتقاد من اصولگرایان نباید برای اثبات خود به تخریب کاندیداهای دیگر بپردازند. بهتر است اصولگرایان در رابطه با کاندیدای اصلی خود اظهار نظر کنند و مناظره را تبدیل به منازعه نکنند.

حسین کنعانی مقدم در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در مورد نقش لاریجانی در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ اظهار کرد: حضور علی لاریجانی در رقابت‌های انتخابات پیش رو، نقش مؤثری ایفا خواهد کرد زیرا به نوعی دست اندازی بر بخشی از آرای جریان اصلاح طلب، اصولگرا و اعتدالی است.

وی افزود: امروز در فضای سیاسی کشور برخی معتقد هستند که لاریجانی با چراغ سبز روحانی در کارزار انتخاباتی ١٤٠٠ وارد شده و قرار است در مقابل نامزد اصلی اصولگرایان یعنی رئیسی بایستد بر همین اساس حملاتی را به وی وارد می‌کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: در رقابت‌ها و مناظره‌های انتخاباتی، فضا برای کاندیداها جهت دفاع و اثبات خود باز است. مطلوب است جریان‌های سیاسی به واسطه برخی مسائل مانند افشاگری و تخریب نامزدها، فضای سیاسی کشور را غبار آلود نکنند.

کنعانی مقدم خاطرنشان کرد: به اعتقاد من اصولگرایان نباید برای اثبات خود به تخریب کاندیداهای دیگر بپردازند و بهتر است اصولگرایان در رابطه با کاندیدای اصلی خود اظهار نظر کنند و مناظره را تبدیل به منازعه نکنند.

کد خبر 495988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.