بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت اراک در موعد مقرر

شهردار اراک از بهره‌برداری تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت این کلانشهر در موعد مقرر ۱۸۰ روزه خبر داد.

به گزارش ایمنا، سعید بیاتیان اظهار کرد: شهرداری اراک با همکاری قرارگاه سازندگی خاتم اجرای شش تقاطع را در دستور کار دارد که یکی از این تقاطع‌ها، تقاطع غیرهمسطح میدان مقاومت است.

وی تصریح کرد: این پروژه بر اساس برنامه زمان‌بندی شده قرار بود ظرف ۸۴۰ روز احداث شود که با ورود قرارگاه و تلاش شبانه‌روزی و سه شیفت کار کردن مقرر شد به ۱۸۰ روز کاهش یابد که تلاش‌ها بر این است ظرف موعد مقرر به پایان برسد.

شهردار اراک گفت: قرارگاه در سال‌های گذشته نیز چندین طرح عمرانی بزرگ را در شهر اراک به مرحله اجرا در آورده که این طرح‌ها هم اکنون مورد استفاده شهروندان قرار دارد و در کاهش ترافیک شهر نقش بسزایی دارد.

وی ادامه داد: تمام سعی کارکنان شهرداری و قرارگاه بر این است که پروژه حتی زودتر از موعد مقرر به اتمام برسد، قرارگاه سازندگی ثابت کرده که مرد انجام کارهای نشدنی است.

بیاتیان گفت: هم اکنون شرکت آب، گاز و برق همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح دارند، بخشی از این طرح که مربوط به پل شهید صیدی است، همزمان با اتمام پروژه میدان مقاومت افتتاح خواهد شد، همچنین پروژه میدان امام حسین (ع) و میدان امام خمینی (ره) نیز در دست اجرا هستند که امسال به بهره‌برداری خواهند رسید.

وی ادامه داد: جاده فراهان نیز در حال مرحله مطالعاتی قرار دارد که پس از پایان کار مطالعاتی در کنار طرح‌های دیگری چون تقاطع غیرهمسطح مقابل آرامستان اراک و ادامه جاده هپکو به جاده فرودگاه عملیاتی می‌شود.

شهردار اراک با بیان اینکه میدان مقاومت به دلیل واقع شدن در مسیر خیابان قائم مقام فراهانی که یکی از پرترددترین معابر کلان شهر اراک است، به عنوان یک گره ترافیکی نیاز به اجرای پروژه و غیرهمسطح سازی معبر را ایجاب می‌کند، گفت: این تقاطع شامل مسیر اصلی پروژه متشکل از زیرگذر در راستای خیابان قائم مقام، مسیر شرق به غرب در مسیر بلوار آنجفی، چهار کنار گذر و دو دوربرگردان است.

منبع: فارس

کد خبر 495898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.