ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس راهور

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا گفت: از جمله وظایف اصلی پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا، مدیریت بر ترافیک است که بر هشتاد و چهار میلیون نفر جمعیت کشور به عنوان کاربر ترافیک اعمال می‌شود چراکه همگی به نوعی کاربر ترافیک هستند و باید بتوانیم مدیریت را مبتنی بر فناوری اطلاعات پیش ببریم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، «سردار کمال هادیان‌فر» در اینستاگرام خود نوشت:

" پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا چند وظیفه اصلی دارد ابتدا مدیریت بر ترافیک که بر هشتاد و چهار میلیون جمعیت کشور به عنوان کاربر ترافیک اعمال می‌شود چراکه همگی به نوعی کاربر ترافیک هستند و باید بتوانیم مدیریت را مبتنی بر فناوری اطلاعات پیش ببریم.

وجود بیش از سی و شش میلیون وسیله نقلیه مبتنی بر این است که باید از مدیریت فناوری استفاده شود؛ تصادفات، متفاوت از بیماری کرونا است، در این بیماری که ان‌شاءالله کشور زودتر از آن رهایی یابد نهایتاً یک نفر جان خود را از دست می‌دهد که مبتلا است، اما در تصادفات دو تا سه نفر از دست می‌روند.

در سال اخیر تأثیر کرونا در میزان ترددها کمتر از سی درصد بوده است و میزان تردد در سال گذشته نسبت به سال نود و هشت که کشور درگیر کرونا نبود هشت درصد کاهش داشته و این یعنی ترددها ادامه دارند.

در دو سال گذشته بیش از دوهزار و دویست دستگاه خودرو به پلیس راه و راهور استان‌ها افزوده شده است. امید داریم این تقویت‌ها ادامه یابد؛ در اینجا باید از نقش مؤثر حمایتی فرمانده محترم ناجا و همه دستگاه‌ها که به ما کمک کرده‌اند تا به وسیله این توسعه، تصادفات را کاهش دهیم تشکر کنم.

همکاران باید تلاش کنند در حوزه برخورد با تخلفات رعایت انصاف را در نظر گیرند و اعمال جریمه به صورت هوشمندانه مبتنی بر شرایط کشور باشد، چراکه استرس بیماری کرونا فراگیر است و مردم گرفتار مسائل اقتصادی هستند.

ورود ممنوع، سرعت و سبقت غیر مجاز، دنده عقب در بزرگراه و غیره خط قرمز ما است چراکه این افراد تهدیدی برای مرگ دیگران هستند و در این مواقع به شدت برخورد می‌کنیم.مردم مسئول انضباط هستند و پلیس ناظر بر این مسئله است؛ امروز علت فوت شصت درصد موتور سواران در تصادفات، به دلیل عدم استفاده از کلاه ایمنی است. "

ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس راهور

ورود خودروهای جدید به ناوگان پلیس راهور

کد خبر 495890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.