خداحافظی احساسی آلابا از مونیخ

بالاخره مسیر مدافع اتریشی بایرنی‌ها از این تیم جدا شد تا در فصل آینده بازی، او را در لباس تیم دیگری ببینیم.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، داوید آلابا مدافع اتریشی تیم بایرن مونیخ که سال‌ها در ترکیب این تیم حضور داشت و با باواریایی‌ها به افتخارات بسیاری دست یافت در صفحه اختصاصی خود در فضای مجازی از هواداران تیمش خداحافظی کرد.

آلابا در ۲۹۸ مسابقه برای بایرن مونیخ به میدان رفت و در این مدت ۲۴ گل به ثمر رساند و ۲۵ پاس گل نیز به هم تیمی‌هایش داد. آمار فوق‌العاده کسب ۱۱۱ کلین شیت با بایرن مونیخ نیز در کارنامه موفق او در این تیم ثبت شده است اما به هر حال در فصل آینده مسیر این بازیکن و باشگاه بایرن مونیخ بالاخره از هم جدا خواهد شد.

داوید آلابا در صفحه شخصی خودش در اینستاگرام پیامی با موضوع خداحافظی منتشر کرد:

دوستان من، خانه من، عشق من، همه غرورم.

۱۳ سال پر از احساسات، سختکوشی و تلاش، لحظات بزرگ و خاطرات به یاد ماندنی و عشق برای خانواده اف سی بایرن. این زمان به من درس‌های زیادی یاد داد و من را قدرتمندتر کرد تا تبدیل به کسی بشوم که هم اکنون هستم. فصل پس از فصل معنای شعار MIA SAN MIA "ما همینیم که هستیم" را درک کردم و در هر بازی تمام توانم را به نمایش گذاشتم. برای شما. هیچ گاه از یاد نخواهم برد که چطور در زمین مسابقه با هم جنگیدیم، چطور با هم در خارج از زمین قهرمانی‌هایمان را جشن گرفتیم و من هیچ گاه شما، هواداران، که ما را تشویق و حمایت کردید را فراموش نخواهم کرد. خوشحالم و شکرگزارم که توانستم به عنوان یک پسر جوان با آرزوهای بسیار کار خودم را اینجا آغاز کنم و همه رویاها را تبدیل به واقعیت کنم. آمدن به مونیخ و پیوستن به اف سی بایرن یکی از مهم‌ترین تصمیمات زندگی من بود. ترک کردن این باشگاه و این شهر یکی از سخت‌ترین قدم‌هایی است که در زندگیم بر می‌دارم اما بابت یک چیز مطمئن هستم: هیچ وقت این دوران را فراموش نمی‌کنم.

هنوز به طور قطعی مشخص نیست که آلابا فصل آینده در کدام تیم بازی خواهد کرد اما رسانه‌ها خبر از پیوستن این مدافع به رئال مادرید داده‌اند که البته توسط برخی از افراد نزدیک به این بازیکن و البته هر دو باشگاه نیز تأیید شده است و باید صبر کرد و دید آیا این اتفاق نهایتاً رخ خواهد داد یا نه.

کد خبر 495842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.