آغاز جنبش "بله به تیرول" در حمایت از تولید محلی اتریش

اداره بازرگانی تیرول، ایالتی در اتریش، یک نوآوری جدید به نام "بله به تیرول" آغاز کرده و قرار است گرایش مردم به تولید و استفاده از محصولات محلی را افزایش دهد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، رکود اقتصادی ناشی از شیوع بیماری کووید -۱۹ سراسر جهان را فرا گرفته و هیچ قشری را از تبعات خود در امان نگذاشته است. برنامه‌ریزان در نقاط مختلف دنیا، به طور مداوم در حال ایده‌پردازی برای جبران زیان‌های تحمیل شده از انتشار این ویروس هستند و البته تا کنون خلاقیت‌های مفیدی در اختیار مردم خود و سایر نقاط دنیا قرار داده‌اند. در این بین، مقامات تیرول در نظر دارند تولید محصولات کشاورزی و مصنوعی در شهرهای سراسر ایالت را افزایش دهند و از این طریق، به حفظ مشاغل و رونق دوباره اقتصاد آن کمک کنند.

آغاز جنبش "بله به تیرول" در حمایت از تولید محلی اتریش

"بله به تیرول" جنبشی در راستای تحقق هدفی است که بر تولید و خدمات محلی تکیه می‌کند. در پی آغاز این حرکت سراسری، اقتصاد کل ایالت در دوران پساکرونا بهبود قابل توجهی را تجربه خواهد کرد و شرایط زندگی افرادی که در روزهای کرونایی، زیان‌های جدی متحمل شده بود با رونق دوباره مواجه خواهد شد.

البته طی دوران کرونا نیز، صنعت تیرول نسبت به سایر ایالت‌های اتریشی، پایداری بیشتری از خود نشان داده بود چرا که مردم همچنان خرید محصولات محلی را بر واردات ترجیح می‌دادند. با این حال، مقامات در نظر دارند بسیار مصمم‌تر از قبل افراد جدیدی را در خط تولید در ایالت بکارگیری کنند و حتی محصولات خود را به سایر نقاط اتریش و حتی کشورهای دیگر صادر کنند. طی دوران کرونا، قرنطینه‌های اعمال شده مانع از ادامه تولید نشد و هیچ اختلالی در زنجیره‌های تأمین بین‌المللی به وجود نیاورد همین امر مقامات شهر را بر آن داشته تا تولیدات خود را نه تنها حفظ کنند بلکه با قدرت بیشتری مردم را به تولید بالاتر برانگیزند.

آغاز جنبش "بله به تیرول" در حمایت از تولید محلی اتریش

کد خبر 495822

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.