به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، محمدرضا بیدخام اظهار کرد: با توجه به عدم سرمایه گذاری مطلوب در خرید و نوسازی تجهیزاتی نظیر دیزل ژنراتورهای برق به علت نبود منابع مالی مورد نیاز در مواقع قطع برق، شاهد اختلالات ارتباطی در برخی مناطق هستیم که این نکته از قبل به اطلاع مراجع ذیصلاح حاکمیتی رسیده است.
وی با تاکید بر منطقی شدن تعرفههای مخابراتی گفت: برای ارائه خدمات و نوسازی و بازسازی تجهیزات مخابراتی با ترمیم تعرفههای مخابراتی و حمایت دستگاههای حاکمیتی میتوان توسعه و بهینه سازی تجهیزات مخابراتی را انجام داد.
مدیرکل ارتباطات و امور بینالملل شرکت مخابرات یکی از دلایل افزایش تماسها با سامانه ۲۰۲۰ را در روزهای اخیر خارج شدن مودمهای خانگی از مدار به علت قطع برق دانست که این امر مشکلات زیادی را برای مشتریان به وجود آورده است که امیدواریم هرچه زودتر این مشکلات با کمک نهادهای درگیر و مسئول به حداقل ممکن برسد.
نظر شما