سوم خرداد تلنگری برای بازنگری رفتارها و عملکردها

رئیس شورای شهرستان اصفهان گفت: آیا هنوز برای حفظ آب و خاک و اعتقادات آن روحیه جهادی را داریم یا این که در پیچ و خم‌های سیاست حق و عدالت و خداباوری و معاد را برای چند روز پست و مقام و ریاست و جناح بازی فراموش کرده‌ایم؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، پورمحمد شریعتی‌نیا در صفحه اینستاگرام خود به مناسبت سوم خرداد، روز آزادسازی خرمشهر نوشت:

"دفاع جانانه از مرز و بوم و وطن برای هر فرهنگ و ملیتی واجب است و این است که ما تاکید داریم جنگ ما جنگ تحمیلی و دفاع ما دفاع مقدس بود و باور ما بر دفاع از وطن و اعتقادات دینی ما بوده و بر همین اساس است که شهدا با انگیزه پیروزی بر باطل و جنگ طلبی و دفاع از دین و وطن عازم جبهه‌ها می‌شدند و چنانچه مشکلی برایشان پیش می‌آمد مستانه روح خود را به پرواز در می‌آوردند و سیر الی الله را مشتاقانه طی می‌کردند، امروز همه ما میراث دار آن‌ها هستیم.

آیا هنوز برای حفظ آب و خاک و اعتقادات آن روحیه جهادی را داریم، یا این که در پیچ و خم‌های سیاست حق و عدالت و خدا باوری و معاد را برای چند روز پست و مقام و ریاست و جناح بازی فراموش کرده‌ایم؟

نگاهی کوتاه و عمیق به رفتار و عملکردمان می‌تواند ما را به خودمان برگرداند و روحمان را صیقل دهد و راه مقدس شهدا عزیزمان و اسطوره‌های ملی را برایمان روشن‌تر و نمایان‌تر کند. "

کد خبر 495763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.