تیمار بالغ بر ۳۲۰۰ اصله درخت در مشهد با درخواست شهروندان

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد از ارائه خدمات گیاه‌پزشکی به حدود سه هزار و ۲۰۰ اصله درخت در سال گذشته، توسط اکیپ‌های تجهیز شده "امداد گیاه" و بنا بر درخواست شهروندان خبر داد.

سید علی اکبر انتظام در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: اکیپ‌های "امداد گیاه" با هدف ارتقای خدمت رسانی به شهروندان در حوزه نگهداری از درختان شهری، در قالب چهار اکیپ سیار مشغول فعالیت هستند و بر اساس درخواست شهروندان از طریق سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و اعلام مشکلات مربوط به درختان در محیط‌های شهری، به محل مورد نظر اعزام شده و با ارائه خدماتی نظیر هرس، سمپاشی، اصلاح آبخور و … نسبت به رفع مشکل درخواستی شهروندان اقدام می‌کنند.

وی افزود: در سال‌های اخیر استقبال شهروندان از خدمات ارائه شده توسط این اکیپ‌ها بسیار بیشتر شده است به گونه‌ای که تعداد درخواست‌های مردمی در سال گذشته نسبت به سال ۹۸ رشد ۲۰ درصدی داشته است.

مدیرکل بهبود محیط زیست شهری شهرداری مشهد ادامه داد: بیشترین درخواست خدمات از سوی شهروندان از اکیپ‌های "امداد گیاه" در مورد سمپاشی درختان بر علیه آفات بوده است و پس از آن، هرس درختان و سرشاخه‌ها در جایگاه دوم قرار داشته است.

وی ادامه داد: آمارها حاکی است که این اکیپ‌ها در سال گذشته به حدود سه هزار و ۲۰۰ اصله درخت در مناطق ۱۳ گانه شهر مشهد بر اساس درخواست شهروندان ارائه خدمات داشتند و از ابتدای سال جاری نیز تاکنون بیش از یک هزار و ۴۰۰ اصله درخت از خدمات آنها بهره مند شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۵۵ درصد رشد داشته است.

کد خبر 495736

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.