آخرین جزئیات احداث پارکینگ زیرسطحی "خیابان توحید"

مدیرعامل سازمان عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: پروژه احداث پارکینگ زیرسطحی با قرارداد پیمان به ارزش ۵۹۷ میلیارد ریال یکی از طرح‌های در حال اجرای این سازمان است که تاکنون ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای احداث پروژه پارکینگ زیرسطحی خیابان توحید تاکنون ۵۵ هزار مترمکعب خاکبرداری شده است.

وی با اشاره به جزئیات فنی پروژه ادامه داد: همزمان با انجام عملیات خاکبرداری، اقدامات لازم برای شاتکریت در دستور کار است که تاکنون ۳۵ هزار مترمربع آن انجام شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان تصریح کرد: این پروژه با مشخصات فنی حفر چاه، آرماتوربندی، قالب بندی دیوار، قالب بندی دال، بتن عیار ۱۵۰ بتن مقاومت ۳۰ و ۳۵ سانتی متر، قطعات فلزی، واتر استاپ، موزائیک فرش، اندود سیمانی، جدول، ایزوگام، قیر، محلول و آسفالت در حال اجرا است.

وی خاطر نشان کرد: هدف از اجرای این پروژه معضل پارک خودرو و ترافیک ناشی از آن در حاشیه خیابان‌های نظر و توحید را برطرف می‌کند.

کد خبر 495526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 6
  • IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    12 0
    امیدوارم ورودی و خروجی مناسبی برای آن در نظر گرفته شده باشد وگرنه صف ورودی اتومبیل ها مشکل ترافیک خیابان توحید را (مانند خیابان باغ گلدسته - میدان انقلاب - سیتی سنتر - مجتمع پارک) دوچندان خواهد کرد.
  • مهدی IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 0
    لطفا‌از‌مهندسین‌خبره‌استفاده‌کنید‌
  • ترابی ع IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    لازم به ذکر است برای بازدهی و دسترسی سریع و آسان و توزیع مناسب و جلوگیری از آلودگی دود و هوایک منطقه نباید ظرفیت بالا ایجاد شود بلکه در تمام خیایانها و فواصل بهینه احداث پارکینگ توزیع گردد. ظرفیت پارکینگ ها متناسب با ترافیک تجاری توزیع گردد.
  • IR ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 0
    سلام ممنون از فکر خوبی که کردید لطفا فکری هم به حال خیابان شریعتی شرقی بکنید بیمارستان و اداره و کلی شرکت و دکتر و حجم ترافیک بالا اما اصلا جای پارک نیست