رئیسی نسبت به همه نامزدها، برای اصولگرایان اصلح‌تر است

یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رئیسی نسبت به همه نامزدها، برای اصولگرایان اصلح‌تر است، اما اگر قرار باشد انتخاب بین لاریجانی، روحانی یا جهانگیری و احمدی نژاد باشد، قطعاً لاریجانی گزینه بهتری است.

محمد حسن قدیری ابیانه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص حملات اصولگرایان علیه علی لاریجانی اظهار کرد: انتقادات اخیر اصولگرایان به لاریجانی نوعی ضد حمله است؛ زیرا وی سخنان خود در وزارت کشور را با حمله به اصولگرایان شروع کرد و سعی داشت رفتار آنها را مصداق پادگان و دادگاه معرفی کند که با این اظهارات به نوعی به کاندیداهای نظامی و شخص ابراهیم رئیسی حمله کرد.

وی افزود: لاریجانی در دورانی که ریاست مجلس شورای اسلامی را بر عهده داشت، نهایت کمک را به دولت روحانی داشت و در این راستا برجام را خلاف آئین نامه داخلی مجلس در ۲۰ دقیقه تصویب کرد.

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: لاریجانی اصلاح طلب نیست، اما از مواضع اصولگرایان فاصله گرفته و این جناح انتقادات زیادی را نسبت به عملکرد وی دارد. رئیسی نسبت به همه نامزدها، برای اصولگرایان اصلح‌تر است، اما اگر قرار باشد انتخاب بین لاریجانی، روحانی یا جهانگیری و احمدی نژاد باشد، قطعاً لاریجانی گزینه بهتری است.

کد خبر 495474

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.