ترافیک ورودی چناران مشهد کاهش می یابد

شهردار مشهد گفت: یکی از مسیرهای پرتردد در طول هفته به ویژه روزهای تعطیل، مسیر ورودی مشهد از سمت چناران و گلبهار است که با احداث پلی بین بلوار امیریه و بزرگراه پیامبر اعظم (ص) ترافیک این محدوده کاهش می یابد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد رضا کلائی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:


"مردم نازنین مشهد، سلام

باید خدمتتون عرض کنم که از انتشار ویدئو و مطلب امشب دو دلیل و منظور دارم. موضوع اول به تیم سازنده این ویدئو بر میگرده که زحمت جوون های پرتلاش و خلاق در مؤسسه مطبوعاتی شهرآرا هست و فردا دوازدهمین سالگرد انتشار روزنامه این مؤسسه هم هست. فرصت رو مغتنم دونستم تا خداقوت بگم به هادی فیاضی مدیرعامل و مدیر مسئول شهرآرا و تمامی همکارانش که تلاش زیادی رو داشته و دارند تا بتونند به شعار «روزنامه مردم مشهد» رنگ واقعیت ببخشن. انصافاً در این مسیر پیشرفت‌های ملموسی هم داشتند. بدون هیچ تعارفی باید بگم که واقعاً شهرآرا به مردم مشهد وفادار مونده با اینکه میتونسته رفتار سیاسی و شخصی داشته باشه ولی در نهایت حرفه‌ای‌گری رفتار کرده. شرمنده بچه‌های شهرآرا هستم که نتونستم زحماتشون رو جبران کنم.

اما موضوع دومی که امشب خدمتتون عرض می‌کنم، درباره پروژه بولوار مهدیه هست. همونطور که میدونید یکی از مسیرهای پرتردد در طول هفته به ویژه روزهای تعطیل، مسیر ورودی مشهد از سمت چناران و گلبهار هست که حجم ترافیکی اون رو شما هم مشاهده کردین. در واقع ورودی بزرگراه‌های آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و امام علی (ع) جوابگوی میزان ترددها نیست و این مسئله بررسی شد و احداث بولوار مهدیه در دستور کار قرار گرفت. هر چند پیش از این با احداث بولوار سجادیه تلاش شد تا گره ترافیکی ایجاد شده باز بشه اما بازهم حجم ترددها نیاز به ایجاد یک بولوار جدید برای اتصال مستقیم بولوار امیریه به عنوان یکی از شاهراه‌های منطقه الهیه به بزرگراه پیامبر اعظم (ص) رو نمایان کرد. احداث این بولوار می‌تونه پل ارتباطی باشه بین بولوار امیریه و بزرگراه پیامبر اعظم (ص) تا تخلیه ترافیکی بزرگراه به خوبی انجام بگیره و دیگه شاهد ترافیک‌های سنگین و چند کیلومتری در راه ورود به مشهد نباشیم.

به امید خدا این مسیر از فردا در دسترس شما شهروندان عزیز قرار میگیره و می‌تونید از بولوار مهدیه به عنوان مسیر جایگزین برای ورود به شهر مشهد در مسیر بازگشت از ییلاقات و شهرهای چناران و گلبهار استفاده کنید. البته به جز مسائل ترافیکی باید به این نکته مهم هم اشاره کنم که احداث بولوار مهدیه زمینه‌ساز رونق‌بخشی بیشتر به منطقه الهیه و خروج کامل اون از بن‌بست هم هست. از همراهی آستان‌قدس رضوی برای رفع مشکلات در زمینه تملک اراضی پیرامونی مسیر تشکر می‌کنم و به دکتر کاظمی و همکاران‌شون در معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد و هم‌چنین آقای دکتر زینت‌بخش شهردار محترم منطقه ١٢ و همکاران‌شون خداقوت میگم."

ترافیک ورودی چناران مشهد کاهش می یابد

کد خبر 495417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.