ارسال سند تحویل و تحول ۱۴۰۰ توسط شهردار به شورا

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: شهرداری باید سند تحویل و تحول ۱۴۰۰ را بر اساس مصوبه اردیبهشت ماه به شورا ارسال کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی اعطا در صفحه توئیتر خود‬ نوشت که ‏امروز _شنبه یکم خرداد_ شهرداری باید سند تحویل و تحول ۱۴۰۰ را بر اساس مصوبه اردیبهشت ماه به شورا ارسال کند.

وی افزود: روز ۲۴ فروردین به پیشنهاد اینجانب و در قالب طرحی دوفوریتی، «ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران» به تصویب صحن رسید.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: بر اساس مصوبه"شهردار تهران موظف است گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری تهران را با تأکید بر اطلاعات دقیق و قابل استناد مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری در دوره پنجم شورای اسلامی شهر تهران، بر مبنای گزارش و سند تحویل و تحول سال ۱۳۹۶ و با صورت‌بندی مقایسه‌ای در حوزه‌های مأموریتی شهرداری و گزارش و سند تحویل و تحول مذکور، حداکثر تا تاریخ سی و یکم اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ تهیه کرده و به شورای اسلامی شهر تهران ارسال کرده و در صحن علنی شورا قرائت کند. "

وی افزود: امیدوارم با ارائه، قرائت در صحن و انتشار عمومی این سند و گزارش؛ مقایسه مستند و دقیق آنچه در سال ۹۶ تحویل گرفتیم و آنچه در سال ۱۴۰۰ تحویل خواهیم داد برای شهروندان عزیز ممکن شود.

همچنین طرح دو فوریتی "الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش و سند تحویل و تحول شهرداری تهران مبتنی بر کارنامه مدیریت شهری دوره پنجم " به پیشنهاد «علی اعطا» سخنگوی شورای اسلامی شهر در صحن شورا مطرح شد و با رأی موافق ۱۷ نفر از ۱۸ عضو حاضر در جلسه، تصویب شد.

اعطا در توضیح این طرح تصریح کرد: شورای پنجم بعد از یک دوره ۱۴ ساله مدیریت پیوسته یک جریان سیاسی و فکری و سیاست‌ها و جهت گیری‌های تقریباً یکسان، کار خود را آغاز کرد.

وی با بیان این که پس از آن تغییری ناشی از اراده و خواست مردم ایجاد شد، اظهار کرد: رأی مردم مبنی بر تغییر رویکردهای جاری بود و شهر تهران باید به گونه‌ای دیگر اداره شود.

سخنگوی شورای تهران تاکید کرد: این تغییر و اراده در انتخاب اعضای شورا، برنامه‌ها و شعارهایی که داده بودند متبلور شد و به تبع آن، اراده مردم در شورا، شهرداری و رویکرد مدیریت شهری و برنامه و بودجه شهرداری حاکم شد.

وی افزود: اعضای شورا در هفتمین جلسه دوره پنجم خود در تاریخ ۲۱ شهریور ۹۶ طرح دوفوریتی را تصویب کرد و بر اساس آن شهرداری تهران ملزم به تهیه و ارائه گزارش و سند تحویل و تحول مدیریت شهری حداکثر ظرف ۱۰۰ روز شد.

اعطا با بیان این که شهردار وقت گزارش متناظری را تهیه و به شورا ارائه کردند، گفت: سند تحویل و تحول سال ۹۶ می‌گفت ما چه چیزی را تحویل گرفتیم و سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ می‌گوید ما چه چیزی را تحویل خواهیم داد.

وی ادامه داد: سند تحویل و تحول سال ۱۴۰۰ گزارش روتینی که جنبه تبلیغاتی دارد و روابط عمومی‌ها آن را تعیین می‌کنند نیست بلکه گزارش مستند و دیتا محور در حوزه‌های مختلف است که با صورت‌بندی مقایسه‌ای برای مخاطب قابل فهم باشد.

عضو هیأت رئیسه شورای شهر تهران با بیان این که این سند توسط شهردار تهران در صحن شورا ارائه خواهد شد و قابلیت انتشار پیدا خواهد کرد، خاطر نشان کرد: بر این اساس شهرداری تهران باید تا تاریخ ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ سند را تهیه، تنظیم و به شورای شهر ارسال و در صحن علنی شورا قرائت کند.

کد خبر 495301

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.