محدودیت‌های کرونایی در کانادا تمدید شد

دولت کانادا به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری کووید-۱۹، همه پروازها از هند و پاکستان را به مدت یک ماه دیگر یعنی تا تاریخ ۲۱ ژوئن ممنوع کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، دولت کانادا از تاریخ ۲۲ آوریل همه پروازها از هند و پاکستان را ممنوع اعلام کرد؛ البته پروازهای اضطراری برای حمل وسایل ضروری مانند واکسن‌ها و تجهیزات ایمنی شخصی بین کشور کانادا و هند و پاکستان مجاز است. به نظر می‌رسد که این اقدام مانع شیوع بیشتر بیماری کووید -۱۹ در کانادا می‌شود در نتیجه تعداد مبتلایان به این بیماری کاهش پیدا می‌کند.

با وجود ممنوعیت پرواز مستقیم از هند و پاکستان به کشور کانادا، مسافران می‌توانند ابتدا به یک کشور دیگر پرواز کنند سپس وارد کانادا شوند. البته همه مسافران باید پیش از ورود به کشور کانادا نتیجه منفی آزمایش کرونای خود را ارائه دهند در صورتی که شرایط شیوع بیماری در کشور کانادا تغییر کند ممکن است دولت این کشور محدودیت‌های گسترده‌تری را اجرا کند.

اطلاعات منتشر شده نشان می‌دهد همه مسافرانی که از راه هوایی و زمینی وارد کشور کانادا می‌شوند باید جواب منفی آزمایش کرونای انجام شده در مبدا را به همراه داشته باشند و به مدت دو هفته قرنطینه شوند. مسافران هوایی باید به مدت سه روز در هتل‌های مشخص شده قرنطینه شوند تا نتیجه آزمایش کووید -۱۹ آن‌ها اعلام شود سپس هشت روز پس از ورود به کانادا دوباره آزمایش کرونا را تکرار کنند.

کد خبر 495231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.