اطلاعیه دانشگاه مذاهب اسلامی درباره مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۰

دانشگاه مذاهب اسلامی طی فراخوانی اطلاعات مربوط به مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه طی فراخوانی اطلاعات مربوط به مرحله دوم ارزیابی تخصصی آزمون نیمه متمرکز دکتری ۱۴۰۰ این دانشگاه را اعلام کرد.

بر اساس اعلام معاونت آموزش و تحصیلات تکمیلی، پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰، بر اساس کدرشته‌هایی که سازمان سنجش اعلام کرده، لازم است نسبت به ارسال مدارک خود اقدام کنند.

بر همین اساس، پذیرفته شدگان این آزمون از تاریخ دو تا نهم خرداد ۱۴۰۰ مهلت دارند تا مدارک خود را به آدرس ایمیل دانشگاه مذاهب اسلامی به آدرس mazaheb1400@mazaheb.ac.ir ارسال کنند و به مدارکی که بعد از مصاحبه ارائه شود، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

بر اساس این فراخوان داوطلبان پس از پذیرش نهایی و قبول در دوره دکتری دانشگاه مذاهب اسلامی، قبل از آزمون جامع ملزم به ارائه مدرک زبان معتبر حسب مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه هستند.

نظر به اینکه تنها مرجع رسمی اطلاع رسانی در خصوص شرایط ثبت‌نام مرحله دوم آزمون نیمه متمرکز دکتری سال ۱۴۰۰ دانشگاه مذاهب اسلامی است، داوطلبان باید اطلاعات را از طریق سایت دانشگاه به نشانی ir.ac.Mazaheb پیگیری و نکات اعلام شده را به دقت مطالعه و مطابق تاریخ‌های اعلام شده نسبت به ثبت‌نام و حضور در مصاحبه اقدام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 495151

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.