مجمع فوق‌العاده هیئت کارگری برنامه‌ریزی شده است/تمام تلاشم را برای بهترین‌ عملکرد داشته‌ام

رئیس هیئت ورزش‌های کارگری استان اصفهان گفت:تلاش خود را کرده ام تا در مدت چهار ماه که در هیئت‌ورزش‌های کارگری خدمت گزار بوده‌ام عملکرد قابل قبولی داشته باشم. مجمع‌ فوق‌العاده روز یکشنبه این مجمع از قبل برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قاسم ستاری در مراسم تجلیل از ورزشکاران هیئت ورزش کارگری در خصوص فعالیت‌های هیئت، اظهار کرد: با توجه به اینکه ۳ ماه است از انتصاب من در هیئت می‌گذرد و در این مدت تعطیلات عید نوروز قرار داشت و به دلیل شیوع کرونا قرنطینه‌های طولانی مدتی را داشتیم، هیئت ورزش‌های کارگری تلاش کرد در حد توان خود عملکردی قابل قبول داشته باشد. در این مدت جلسات متعددی با رؤسای هیئت‌های مختلف ورزشی در سطح استان اعم از ووشو، وزنه برداری رزمی، بوکس، بیماری‌های خاص، بولینگ و بیلیارد، بولس، بعد سنتون، برگزار شد و جلسه با مابقی هیئت‌های ورزشی استان در دستور کار هستند تا از ظرفیت رشته‌ها به شکل تخصصی در ورزش کارگری استفاده شود.

وی ادامه داد: جلسات مختلفی با مسئولین محترم ورزش باشگاه‌های صنایع و کارخانجات، ادارات و مؤسسات از جمله ذوب آهن، هسا، دخانیات، وزارت دفاع، بنیاد مسکن، سیمان سپاهان، آب و فاضلاب، شهرداری، نیروگاه و… برگزار شد.

ستاری با اشاره به استفاده از اساتید و مربیان با تجربه در رشته‌های مختلف ورزش کارگری، گفت: در این شرایط سخت کرونایی با جدیت ورزش کارخانجات پیگیری شد. همچنین بیش از ۱۵ شهرستان و ۲۰ انجمن ورزشی از جمله همگانی، رزمی، دوچرخه سواری، وزنه برداری، کوهنوردی، کاراته، بدنسازی، بولس، بیلیارد، تکواندو، جودو، پهلوانی و زورخانه‌ای، بدمینتون، اسکواش فعال شده و از مجرب‌ترین اساتید و کارشناسان ورزشی به عنوان مسئولین رشته‌های مختلف در عرصه ورزش کارگری استفاده کرده‌ایم.

وی افزود: تفاهم نامه‌هایی با انجمن تغذیه ایران، مجموعه فرهنگی تفریحی ناژوان، پاورلیفتینگ، اتحادیه زنان، شرکت اسپرت شائولین منعقد شده که موجبات رفاه و تفریحات کارگران را فراهم کند.

ستاری با تاکید بر اهمیت ورزش بانوان، تصریح کرد: برگزاری المپیاد ورزشی بانوان با همکاری خانه کارگر را در ابتدای اردیبهشت ماه داشتیم که تقدیر دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک از هیئت ورزش کارگری استان اصفهان را به دنبال داشت. در هفته کارگر که در ابتدای اردیبهشت ماه بیش از ۱۰ عنوان مسابقه در رشته‌های مختلف ورزش کارگری از جمله پومسه تکواندو، موی تای کاراته، کلیستنیکس، یوگا، باراوسل، کتل بل، پتانک، دوچرخه سواری، کیک‌بوکسینگ، بدمینتون، حرکات نمایشی با توپ، فوتبال رومیزی به صورت وبینار ورزش‌های الکترونیک برگزار شد.

ستاری با اشاره به اختلافاتی که به تازگی دامن‌گیر هیئت ورزش کارگری شده، تصریح کرد: با این عملکرد در این مدت کوتاه، متأسفانه مدیر کل کار استان اصفهان مهندس کامران کلانی که از ابتدای کار، همکاری‌های لازم را با هیئت نداشت به همراهی چند تن از اعضای مجمع انتخاباتی، در آستانه انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری است، اقدام به برگزاری مجمع فوق العاده در تاریخ ۲ خرداد ماه کرده است تا در خصوص هیئت ورزش کارگری استان اصفهان تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: این مجمع فوق العاده قرار است با اهداف و برنامه‌های از قبل تعیین شد، برگزار شود تا انتخابات مجمع که به صورت قانونی و با حضور ریاست فدراسیون و مدیران کل اداره کار و اداره ورزش و جوانان انجام شده است را زیر سوال ببرند و بنده را عزل نمایند.

قاسم ستاری با اشاره به اعتراض خود نسبت به برگزاری مجمع فوق العاده، گفت: در این زمینه نامه‌ای به مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان، آقای سید محمد طباطبایی فرستاده شده است و ایشان نیز اقدام به موافقت با مجمع فوق العاده در حوزه ورزش کارگری کرده‌اند تا اینجانب را استیضاح و عزل نمایند.

وی افزود: از مدیر کل ورزش تقاضا دارم تا از برگزاری مجمع فوق العاده در حوزه ورزش کارگری جلوگیری کند. من به عنوان خادم هیئت ورزش کارگری آماده پاسخگویی و ارائه مستندات به کلیه دستگاه‌های نظارتی در رابطه با عملکرد هیئت کارگری در سه ماهه اخیر هستم.

قاسم ستاری، تاکید کرد: با توجه به تمام فعالیت‌های این مدت کوتاه که در خصوص ورزش کارگری و شور و نشاط و انگیزه‌ای در کارگر و خانواده آنها انجام دادم، حقم را ضایع کرده و بدون دلیل جلسه استیضاح و عزل بنده برگزار کنند.

کد خبر 495148

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.