۲ واحد آموزشی در خوانسار به همت بنیاد برکت احداث می‌شود

مدیر آموزش و پرورش خوانسار از ساخت دو مدرسه و بازسازی مدارس فرسوده در شهر خوانسار خبر داد و گفت: سند راهبردی آموزش و پرورش خوانسار در قالب 82 بیانیه مطابق با شرایط اقلیمی خاص منطقه تهیه و تنظیم شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ناصر عصاری امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: سند راهبردی آموزش و پرورش خوانسار در قالب ۸۲ بیانیه در بخش‌های آموزش و پژوهش، سلامت و پرورشی و پشتیبانی و رفاه تهیه و تنظیم شد.

وی افزود: این سند راهبردی با توجه به شرایط اقلیمی خاص منطقه خوانسار تنظیم شده است که بخشی از آن در حال اجرا است، بخش دیگری از این سند نیز تا ماه آینده اجرا خواهد شد.

مدیر آموزش و پرورش خوانسار با اشاره به نخستین مزایای تهیه و تنظیم سند راهبردی، گفت: در جلسه شورای آموزش و پرورش سند راهبردی به فرماندار شهرستان ارائه شد که قول مساعدت در تخصیص اعتبارات جاری و عمرانی آموزش و پرورش به صورت کامل داده شد.

عصاری، از مساعدت سازمان نوسازی مدارس استان در تخصیص اعتبار مورد نیاز برای تکمیل دو واحد آموزشی ۲۲ بهمن و استاد مطهری شهر خوانسار خبر داد و افزود: پس از تخصیص اعتبار این دو پروژه توسط پیمانکار در مرحله اجرا قرار گرفت که تا مهرماه ۱۴۰۰ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی افزود: واحد آموزشی مدرسه شهدا در شهر خوانسار به دلیل نبود نما و ریزش سقف سال‌های متوالی قابل استفاده نبود که با پیگیری در سازمان نوسازی مدارس استان اعتبار مورد نیاز تخصیص داده شد که سقف شیروانی و نمای این واحد آموزشی در حال بازسازی است.

مدیر آموزش و پرورش خوانسار گفت: در بازدید نماینده شهرستان در مجلس از مدارس فرسوده، قول مساعدت برای تخصیص اعتبار ساخت دو مدرسه و بازسازی و نوسازی مدارس فرسوده از سازمان نوسازی مدارس و مجمع خیرین مدرسه ساز تهران و بنیاد برکت گرفته شد.

عصاری اضافه کرد: آموزش و پرورش خوانسار با شهرداری این شهر در خصوص مدرسه ۱۳ آبان اختلاف نظر داشتند که در یک نشست پس بررسی‌ها اختلاف نظر برطرف شد و شورای شهر و شهرداری نیز پرداخت بهای زمین به قیمت کارشناسی را تقبل کردند.

وی گفت: پس از اجرای طرح تغییر کاربری در برخی املاک و زمین‌ها نقشه هوایی آن‌ها تهیه و به اداره کل نوسازی مدارس استان فرستاده شده است. پس از بازسازی مجتمع شهید شجاعی و نصب تجهیزات جدید در موتورخانه آن کانون آموزشی شهید بهشتی خوانسار به این مکان انتقال یافت.

کد خبر 494979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.