۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۴
ساماندهی ورودی شهر یزد

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری یزد نوشت: در نظر گرفتن عناصر هویت شهری، تنوع معارضات و چالش‌های بصری، مشارکت شهرهای مجاور محور تهران- یزد ، تعامل دستگاه‌های زیربنایی و سایر عوامل مؤثر در این طرح بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علیرضا رسولی در اینستاگرام خود نوشت:

"پس از تأیید پیشنهاد سازمان به شورای محترم اسلامی شهر و تصویب اعتبار ریالی به منظور ساماندهی ورودی‌های شهر یزد، رویکرد مطالعه، برنامه‌ریزی، طراحی و اجرای این مهم در دستورکار سازمان قرارگرفته است. در همین راستا یکی از مبادی مهم، محور تهران- یزد می‌باشد که در حال حاضر از پل الغدیر تا دروازه قرآن (بلوار فقیه خراسانی) در حال بررسی است تا طی روند کارشناسی ایده‌ای مناسب به عنوان مبدا مهم و تأثیر گذار شهر طراحی شود. در نظر گرفتن عناصر هویت شهری، تنوع معارضات و چالش‌های بصری، مشارکت شهرهای مجاور این محور تأثیرگذار، تعامل دستگاه‌های زیربنایی و سایر عوامل مؤثر در این طرح بررسی خواهد شد و انشاالله پس از ارزیابی با همت کلیه ارکان مدیریت شهری عملیات اجرایی آن تا پایان سال آغاز خواهد شد.

با تاکید بر اینکه این طرح زیربنایی در حوزه سیما و منظر به بایستی هرساله حمایت شود, به نظر می‌رسد طی سه سال حدود پنج کیلومتر از این محور ساماندهی شود. که این مهم نیازمند عنایت و توجه ویژه همگان است. همچنین در جلسه هیئت مدیره سازمان موضوع تراز سبز و مباحث زیست محیطی نیز بررسی گردید .(۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰) "

ساماندهی ورودی شهر یزد

کد خبر 494951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.