ناظم الشریعه: باقی مانده پاداش تیم ملی فوتسال بزودی پرداخت می‌شود

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: باقی مانده پاداش کادر فنی و ملی پوشان این تیم پیش از شروع اردوی جدید پرداخت خواهد شد.

به گزارش ایمنا، «محمد ناظم الشریعه» که تیمش را برای شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ لیتوانی آماده می‌کند با بیان این مطلب، افزود: یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کادر فنی برنامه آماده سازی بازیکنان پیش از شروع رقابت‌های جهانی است که در جلسه با مسؤولان فدراسیون این موضوع مطرح و دستورات لازم به منظور تسهیل اجرایی شدن برنامه‌های کادر فنی صادر شد.

وی اضافه کرد: در تازه‌ترین جلسه‌ای که با مسؤولان فدراسیون داشتیم «شهاب الدین عزیزی خادم» رئیس فدراسیون نیز شرکت داشتند و مسائل خرد و کلان فوتسال در حضور رئیس فدراسیون آنالیز و بررسی کردیم.

به گفته وی در این جلسه همچنین تمامی مسائل مرتبط با تیم ملی فوتسال با توجه به اهمیت، اولویت بندی و در دستور کار قرار گرفت.

وی درخصوص قراردادهای کادرفنی تیم ملی فوتسال نیز عنوان کرد: رئیس فدراسیون معتقد به عقد قرارداد چهار ساله است. ما جزئیات این موضوع را به سرپرست کمیته فوتسال سپردیم تا پس از بررسی نهایی مفاد قرارداد پیشنهادی را تهیه و برای تأیید به جلسه هیأت رئیسه فدراسیون ارجاع کنند.

سرمربی تیم ملی فوتسال درباره موضوع پاداش ملی پوشان که مدت هاست مغفول مانده نیز گفت: پرداخت پاداش باقیمانده تیم ملی فوتسال یکی دیگر از مسائلی بود که در جلسه با رئیس فدراسیون مطرح و مجوز پرداخت آن تا پیش از آغاز اردوی بعدی این تیم گرفته شد.

ناظم‌الشریعه درباره ایجاد ستاد ویژه فوتسال در فدراسیون فوتبال، اظهار داشت:. با توجه به تجربه و باز خوردهایی خوبی که در سال ۲۰۱۸ دراین خصوص داشتیم پیشنهاد تشکیل دوباره ستاد حمایتی از تیم ملی فوتسال را ارائه کردیم تا درآستانه آغازمسابقات جام جهانی، تنها دغدغه کادرفنی تمرکز بر روی کارهای فنی بازیکنان باشد و سایر امور مربوط به این تیم با همکاری اعضای این ستاد صورت پذیرد.

ناظم‌الشریعه درباره دعوت از بازیکنان جوان به تیم ملی و برداشت‌هایی که برخی از رسانه‌ها در این خصوص داشتند نیز تصریح کرد: بازیکنان جوانی که در لیگ حضور دارند از یکسال گذشته به اردوهای تیم ملی دعوت شدند و همگی زیر نظر کادرفنی هستند. بسیاری از بازیکنانی که بابت دعوت نشدن به تیم ملی از آنها نامبرده شده است نیز اتفاقاً در اردوی تیم ملی حاضر شدند. متأسفانه از اظهار نظر صورت گرفته برداشت نادرستی شده است؛ هدف من دعوت از بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی است که این امر همانطور که عنوان کردم صورت گرفته است.

منبع: ایرنا
کد خبر 494909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.