انجام اقدامات در قطارشهری مشهد با شعار "زودتر به هم می‌رسیم"

شهردار مشهد گفت: شعار ما در اجرای پروژه‌های مرتبط با حاشیه شهر، "یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر" بود و برای اقدامات خود در حوزه قطارشهری هم شعار "زودتر به هم می‌رسیم" را در نظر گرفتیم.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی در مراسم حفاری خط چهارم قطار شهری مشهد و اجرای دو پروژه دیگر شهری که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: با همراهی نماینده ولی فقیه در استان و استاندار خراسان رضوی، شهرداری و سپاه پاسداران و دیگر نهادهای متولی طرح‌های عمرانی در مشهد الرضا (ع) به خوبی در حال اجراست.

وی افزود: هم اکنون ۲۷ هزار میلیارد تومان پروژه در این کلانشهر در حال اجراست و طی ۲ سال گذشته حجم عملیات عمرانی در این شهر نسبت به گذشته افزایش قابل توجه داشته است.

شهردار مشهد ادامه داد: قبل از سال جدید دستگاه حفار TBM را از خط سوم در انتهای بولوار امامت به خواجه ربیع منتقل کردیم و اکنون قرار است حفاری تونل خط چهارم قطار شهری هم‌زمان از انتهای خیابان مهر مادر واقع در خواجه ربیع به صورت مکانیزه و همچنین از شهرک شهید رجایی به صورت NATM به صورت همزمان آغاز شود.

وی گفت: طول خط چهارم قطار شهری مشهد ۱۷.۵ کیلومتر است که امیدوارم این خط بعد از شهرک شهید رجایی تا شهرک شهید باهنر نیز ادامه یافته و حتی در آینده امکان اتصال رضویه نیز به این خط فراهم شود.

کلائی افزود: شش ایستگاه در خط چهارم در نظر گرفته شده که دو ایستگاه آن در شارستان و نزدیک حرم مطهر رضوی است و علاوه بر آن این خط در میدان شهدا به خط دوم متصل می‌شود که می‌تواند در کاهش زمان سفر درون شهری تأثیر جدی بگذارد و از طرفی بخشی از حاشیه شهر به متن شهر پیوند می‌خورد که آثار آن در رونق منطقه قابل توجه خواهد بود.

وی تصریح کرد: امسال اتفاقات خوبی در حوزه قطار شهری مشهد خواهد افتاد و به جز حفاری‌های خطوط سه و چهار، چندین ایستگاه از خط سه نیز افتتاح می‌شود و خط دوم نیز با افتتاح ایستگاه سلامت تکمیل می‌گردد.

وی گفت: شعار ما در اجرای پروژه‌های مرتبط با حاشیه شهر، "یک حاشیه کمتر صدها فرصت بیشتر" بود و برای اقدامات خود در حوزه قطار شهری هم شعار "زودتر به هم می‌رسیم" را در نظر گرفتیم.

منبع: ایسنا

کد خبر 494906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.