کلنگ‌زنی ۳۵۰۰ واحد مسکن ملی در بهارستان

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: حدود ۱۴ هزار واحد از کل ۲۱ هزار واحد مسکن ملی بهارستان تعیین تکلیف شده است. امروز ساخت ۳۵۰۰ واحد در قالب ثبت نامی و یک هزار واحد در قالب مشارکتی کلنگ زنی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدرضا احمدی امروز __پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه_ در آئین بهره برداری از پروژه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ۳۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: در یک سال و نیم گذشته اتفاقات بزرگی در بهارستان افتاده است، ریل مترو در اصفهان تولید شده و با همکاری ذوب آهن ۳ هزار تن ریل خریداری شد که ۱۵۰۰ تن آن ریل گذاری شده است همچنین بیش از ۹۳ درصد زیرسازی و ۹۳ درصد روسازی مترو انجام شده است.

وی افزود: در سال ۹۹ روزی یک میلیارد تومان در متروی بهارستان هزینه شده است؛ در سال جاری نیز روزی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در حوزه مترو هزینه می‌شود.

مدیرعامل شرکت عمران بهارستان گفت: حدود ۱۴ هزار واحد از کل ۲۱ هزار واحد مسکن ملی بهارستان تعیین تکلیف شده است. امروز احداث ۳۵۰۰ واحد در قالب ثبت نامی و یک هزار واحد در قالب مشارکتی کلنگ زنی خواهد شد همچنین حدود یک سوم بودجه عمرانی استان اصفهان در بهارستان در قالب طرح اقدام ملی هزینه می‌شود که این بودجه از جیب دولت نبوده و از مشارکت مردم و اعتبارات بانکی تأمین شده است.

کد خبر 494903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.