طرح زوج و فرد از روز شنبه در اصفهان اجرا می‌شود/ساعت اجرای طرح تغییر کرد

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: طرح زوج و فرد از روز شنبه در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود اما در اطلاع رسانی‌های چند روز گذشته اشتباهی در اعلام زمان اجرای آن داشته‌اند که از ساعت‌ ۱۶ تا ۲۱ اعلام کردند در حالی که از ساعت‌ ۱۷ تا ۲۲ است.

سرهنگ محمدرضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح زوج و فرد از روز شنبه در کلانشهر اصفهان اجرا می‌شود اما در اطلاع رسانی‌های چند روز گذشته اشتباهی در اعلام زمان اجرای آن داشته‌اند که از ساعت‌ ۱۶ تا ۲۱ اعلام کردند در حالی که زمان اجرای طرح زوج و فرد در صبح از ساعت ۹ تا ۱۴ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۲۲ است که از روز شنبه این طرح در ساعات مذکور در شهر اصفهان اجرا می‌شود.

وی افزود: وضعیت رنگ بندی استان اصفهان در حال حاضر نارنجی است و پلاک‌های غیربومی سایر استان‌ها حق ورود و تردد در استان اصفهان را ندارند همچنین در داخل استان هم تردد از شهرهای نارنجی به زرد ممنوع است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان با درخواست از شهروندان در رعایت ممنوعیت‌های تردد گفت: شهروندان با رعایت دستورات و محدودیت‌ها تلاش کنند این وضعیت کنترل شده استان را به مخاطره نیندازند تا این وضعیت تداوم داشته باشد و به شرایط قرمز برنگردیم.

وی تصریح کرد: ممنوعیت تردد شبانه هم از ساعت ۱۰ شب تا ۳ صبح در استان برقرار است.

کد خبر 494874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.