مصاف انتقامی آبی‌ها

آبی پوشان در ادامه رقابت های جام حذفی امشب در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌روند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، استقلال در مرحله یک هشتم جام حذفی امشب در ورزشگاه آزادی میزبان سبزپوشان اصفهانی است. آبی‌ها که کمتر از ۱۰ روز گذشته به ذوب آهن در لیگ برتر باخته‌اند تلاش می‌کنند در این دیدار جبران مافات کرده و علاوه بر صعود به مرحله بعدی حواشی باخت به پرسپولیس را به نوعی فراموش کنند. این در حالی است که شاگردان مجتبی حسینی نشان داده‌اند آنچنان دست و پا بسته نیستند و می‌توانند کار حریف را سخت کنند.

بازگشت حسینی به دروازه

عملکرد نه چندان خوب رشید مظاهری در دیدار دربی و شروع مسابقات جام حذفی نشان می‌دهد سید حسین حسینی گلر آبی‌پوشان در این بازی فیکس خواهد بود.

مدافعان ثابت

محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری چهار مدافع آبی‌ها برابر ذوب آهن خواهند بود. به نظر می‌رسد زوج مرادمند _ یزدانی بیشتر مورد اعتماد کادر فنی استقلال است و عارف غلامی نیمکت نشین خواهد بود.

خط میانی آبی‌ها

مهدی مهدی پور، مسعود ریگی و فرشید اسماعیلی هافبک‌های مجیدی در مصاف با شاگردان حسینی هستند. فرهاد مجیدی در نیمه دوم می‌تواند از سبحان خاقانی و داریوش شجاعیان در خط میانی استفاده کند این در حالی است که فرشید اسماعیلی با گذراندن دوران مصدومیتش از ابتدای بازی فیکس خواهد بود.

مهاجمان

استقلال در این دیدار سه مهاجم را در ترکیب خود خواهد دید. ارسلان مطهری، آرمان رمضانی و مهدی قایدی مهاجمان این تیم در این بازی خواهند بود و باید دید برابر مدافعان حریف چه عملکردی خواهند داشت. مصدومیت دیاباته و بازی استقلال در جام حذفی باعث شده رمضانی از ابتدا مسابقه فیکس باشد.

ترکیب استقلال برابر ذوب آهن

سید حسین حسینی، محمد حسین مرادمند، سیاوش یزدانی، محمد نادری، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی، آرمان رمضانی، ارسلان مطهری و مهدی قایدی.

کد خبر 494611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.