واژگونی همزمان ۳ کامیون حادثه‌ساز شد+ عکس

واژگونی همزمان سه دستگاه کامیون روبروی شهرک صنعتی جی حادثه‌ساز شد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به حادثه واژگونی همزمان ۳ دستگاه کامیون و محبوس شدن راننده یکی از کامیون‌ها، اظهار کرد: این حادثه در ساعت ۲۱:۳۸ شب گذشته به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه ۱۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان برای امدادرسانی اقدام کردند، اضافه کرد: نیروهای آتش‌نشانی در کمترین زمان خود را به محل حادثه که روبروی شهرک صنعتی جی بود، رساندند.

واژگونی همزمان ۳ کامیون حادثه‌ساز شد+ عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه علت حادثه در دست بررسی است، افزود: آتش‌نشانان پس از خاک ریزی بر روی گازوئیل‌های جاری شده در کف خیابان، ایمن‌سازی محل و نجات راننده گرفتار، خودروهای واژگون شده را به کنار جاده منتقل کردند و در مدتی کوتاه مسیر برای عبور خودروها باز شد.

وی اضافه کرد: تا رسیدن جرثقیل سنگین در محل در این حادثه ترافیک سنگینی در این محور به وجود آمد، رانندگان باید در هوای بارانی و جاده لغزنده با سرعت مطمئنه برانند و فاصله با خودروی جلویی را حفظ کنند.

واژگونی همزمان ۳ کامیون حادثه‌ساز شد+ عکس

واژگونی همزمان ۳ کامیون حادثه‌ساز شد+ عکس

کد خبر 494592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.