۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
فراخوان مشمولان پایه خدمتی خردادماه

سخنگوی نیروی انتظامی نوشت: مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال ۱۴۰۰ دارند، باید در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار مهدی حاجیان در اینستاگرام خود نوشت:

"سازمان وظیفه عمومی ناجا اعلام کرد:

مشمولان دارای مدرک تحصیلی فوق دیپلم، دیپلم و زیردیپلم که برگ آماده به خدمت به تاریخ خرداد سال ۱۴۰۰ می‌بایست در محل و مراکزی که در برگ معرفی نامه مشمولان به مراکز آموزش نیروهای مسلح اعلام شده، حضور یابند. "

همچنین سردار حاجیان در پست دیگری نوشت:

"سردار " حسین اشتری"؛ فرمانده نیروی انتظامی به همراه تنی چند از معاونان و رؤسای پلیس‌های تخصصی میهمان کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی بود.

در این جلسه، گزارشی از اقدامات ناجا در حوزه آسیب‌های اجتماعی و ناهنجاری‌ها ارائه شد، ضرورت "مسئول سازی" دستگاه‌های مرتبط و مؤثر در حوزه آسیب‌های اجتماعی بویژه در حوزه عفاف و حجاب و همچنین حمایت کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برای کاهش آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی از محورهای دیگر گزارش ناجا در این جلسه بود.

در ادامه جلسه، رئیس و اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر و حمایت از اقدامات خوب و اثربخش ناجا تاکید کردند که تمامی دستگاه‌های مسئول و مؤثر باید نقش و مسئولیت خود را در این حوزه بویژه در زمینه عفاف و حجاب ایفا نمایند. اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی همچنین آمادگی خود را برای استفاده از ظرفیت‌ها و اختیارات مجلس در حمایت از ناجا در این عرصه اعلام کردند. "

فراخوان مشمولان پایه خدمتی خردادماه

فراخوان مشمولان پایه خدمتی خردادماه

کد خبر 494554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.