آخرین وضعیت ترافیکی خیابان های کلانشهر اصفهان

تردد خودروها در هر دو مسیر بزرگراه شهید خرازی، مسیر شرق به غرب بزرگراه شهدای صفه و مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام خمینی به علت وجود ترافیک به کندی صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا و بر اساس اعلام مرکز کنترل ترافیکی شهرداری اصفهان ساعت ۱۹ امروز - سه شنبه ٢٨ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰- در هر دو مسیر خیابان کاوه، مسیر جنوب به شمال خیابان لاله جنوبی، مسیر شرق به غرب خیابان جی، مسیر شمال به جنوب خیابان علامه مجلسی، مسیر شمال به جنوب خیابان هاتف، خیابان نشاط در مسیر شمال به جنوب و هر دو مسیر خیابان بزرگمهر ترافیک سنگین است.

همچنین در هر دو مسیر خیابان عبدالرزاق، هر دو مسیر خیابان شمس آبادی، خیابان کمال اسماعیل به صورت رفت و برگشت، خیابان شهید مطهری در هر دو مسیر، بلوار ملت به صورت رفت و برگشت، هر دو مسیر بلوار سعدی، مسیر شرق به غرب بلوار آئینه، مسیر جنوب به شمال خیابان توحید، خیابان حکیم نظامی در مسیر جنوب به شمال و هر دو مسیر خیابان سعادت آباد نیز تراکم ترافیک وجود دارد.

عصر امروز ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه در ضلع جنوبی پل آذر به علت برخورد یک دستگاه خودرو سمند با یک خودرو سواری پراید شاهد ترافیک سنگین در آن محدوده بودیم.

کد خبر 494547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.