عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۸ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از تشکیل کمیته نام گذاری شهرداری فردیس تا تعریض لاین غربی بلوار ساحلی سنندج و تعمیر اساسی ماشین آلات شهرداری زرند را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

تشکیل کمیته ویژه انتخابات در سازمان تاکسیرانی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از تشکیل کمیته حمل و نقل ویژه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهرها در سازمان تاکسیرانی خبر داد.

طرح جمع آوری ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از معابر سبزوار

طرح جمع آوری ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین از معابر سبزوار با هدف پیشگیری از تخلفات شهری و ترویج قانون مداری با همکاری پلیس راهور، شهرداری، شورای شهر و اتحادیه کامیون داران سبزوار اجرا می‌شود.

راه‌اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی میبد

علیرضا نقوی، شهردار میبد با اشاره به برگزاری نشست شهرهای جهانی و روستاهای جهانی صنایع دستی در میبد، از راه‌اندازی موزه شهرهای جهانی صنایع دستی در این شهر خبر داد.

پایان عملیات تعریض لاین غربی بلوار ساحلی سنندج

بهزاد ریحانی فرد، معاون فنی و امور زیربنایی شهرداری سنندج از پایان عملیات تعریض لاین غربی بلوار ساحلی خبر داد و گفت: دو کیلومتر و۷۰۰ متر طول از لاین غربی این بلوار به میزان ۳ و نیم متر تعریض شد.

گردشگری، اولویت شهرداری زنگنه

حجت الله یارمحمد، شهردار زنگنه با اشاره به ظرفیت‌های بکر و دست‌نخورده این شهر در حوزه گردشگری گفت: بی‌تردید توسعه همه جانبه زنگنه از مسیر گردشگری می‌گذرد و معرفی و توانمندسازی ظرفیت‌های گردشگری در این منطقه در اولویت شهرداری و شورای اسلامی شهر است.

احداث مجموعه تفریحی پارک‌سنگی قروه

محمد مرادی، سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قروه گفت: معدن متروکه واقع در کوه کولاوا به مساحت ۱۳ هکتار برای ایجاد پارک سنگی و مرکز تفریحی با استفاده از سنگ‌های معادن شهرستان، به شهرداری قروه واگذار می‌شود.

ساماندهی وانت‌بارهای دوره‌گرد در ابهر

محمدرضا ذوالقدری‌ها، شهردار ابهر گفت: با توجه به اهمیت بلوار منابع‌طبیعی به عنوان مسیر پیاده‌روی و دارا بودن مناظر زیبای طبیعی، طرح جمع‌آوری دست‌فروشان جاده سلامت بلوار منابع‌طبیعی ابهر اجرا شد.

برگزاری جلسه کمیته نام گذاری شهرداری فردیس

محمود میرزاخانی، معاون خدمات شهری شهرداری فردیس گفت: در این جلسه مقرر شد به منظور پیگیری و رسیدگی ویژه به درخواست خانواده شهدا مبنی بر نامگذاری معابر، درخواست آنها به بنیاد شهید شهرستان ارسال و بنیاد طی مکاتبه‌ای درخواست مورد نظر را به کمیته نام گذاری شهرداری ارسال و آن پیگیری کند.

تعمیر اساسی ماشین آلات سنگین شهرداری زرند

جواد مهدوی، مسئول واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری زرند، واحد نقلیه و خدمات موتوری شهرداری را بزرگترین واحد شهرداری عنوان کرد و گفت: حمل زباله‌های شهری و تنظیف معابر، جمع آوری و انتقال نخاله‌های ساختمانی، زیر سازی و تسطیح معابر و شن ریزی معابر خاکی از جمله اقداماتی است که این واحد بر عهده دارد و هرچه این ناوگان به روزتر و آماده‌تر باشد، قطعاً فعالیت‌های شهرداری سریع‌تر به انجام خواهد رسید.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در مشگین‌شهر

سیدحجت جوادزاده، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل همگانی شهرداری مشگین شهر از افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهر خبر داد.

کد خبر 494479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.