انتقال دانش اقتصادی شهرداری اصفهان به زاهدان

شهردار زاهدان با اشاره به همکاری دو شهر در حوزه اقتصادی، گفت: ایجاد خزانه‌داری و ممیزی املاک در مناطق شهری زاهدان تأثیرات مثبتی در حوزه برنامه و بودجه این شهرداری بر جای گذاشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عبدالقادر پربار صبح امروز _سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه_ در دیدار مدیران شهری اصفهان با استاندار سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: اصفهان با سابقه تاریخی پایتخت فرهنگی ایران اسلامی بوده و در مدیریت شهری نیز همیشه پیشرو است بدین سبب همکاری شهرداری‌های اصفهان و زاهدان فرصتی مغتنم برایمان ایجاد کرده است.

وی با اشاره به همکاری دو شهر در حوزه اقتصادی، افزود: ایجاد خزانه‌داری در شهرداری زاهدان به عنوان یک اندوخته خوب درون سازمانی یکی از این اقدامات است که تأثیرات مثبتی در رابطه با حوزه برنامه و بودجه شهرداری زاهدان بر جای گذاشت.

شهردار زاهدان تصریح کرد: ممیزی املاک شهرداری زاهدان نیز با همکاری سازمان فاوا شهرداری اصفهان از سال ۹۷ آغاز شد و اسناد آن تهیه و مشاور نیز برای آن گرفته شد.

وی ادامه داد: ممیزی املاک منطقه یک شهرداری آماده شده که امور شهرسازی زاهدان را متحول خواهد کرد؛ تا پایان سال دو منطقه و تا نیمه اول سال ۱۴۰۱ ممیزی املاک دو منطقه دیگر شهرداری نیز انجام می‌شود.

پربار خاطرنشان کرد: آغاز تعامل جدی میان شهرداری اصفهان و سیستان و بلوچستان از وقوع سیل سال ۹۸ آغاز شد و شهرداری اصفهان ارسال کمک‌های خود به شهر بنت را آغاز کرد.

وی اظهار کرد: شهردار اصفهان اوایل سال گذشته در مجمع کلانشهرها پیشنهاد داد که هر کدام یک از این شهرها، به عنوان معین شهرهای آسیب‌دیده از سیل سیستان و بلوچستان، جبران خسارات را بر عهده بگیرند.

شهردار زاهدان با بیان این که امیدواریم پیشنهاد شهردار اصفهان در رابطه با این موضوع به علت تعویق جلسات ناشی از شیوع کرونا فراموش نشود، گفت: شهرداری و شورای شهر بنت به اصفهان سفر کردند و امیدواریم از طرق مختلف بتوانند به این شهر در سیستان و بلوچستان کمک کنند.

وی تاکید کرد: لازم است با اطلاع‌رسانی بیشتر در سطح کشوری، شهرداری شهرهای بزرگ کشور به کمک شهرهای کوچک در سیستان و بلوچستان بیایند که یقیناً برکات زیادی خواهد داشت.

کد خبر 494469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.