ساماندهی وانت‌های بارفروش دوره‌گرد در ابهر

شهردار ابهر گفت: با توجه به اهمیت بلوار منابع‌طبیعی به‌ عنوان مسیر پیاده‌روی و دارا بودن مناظر زیبای طبیعی، طرح جمع‌آوری دست‌فروشان جاده سلامت بلوار منابع‌طبیعی ابهر اجرا شد.

به گزارش ایمنا، محمدرضا ذوالقدری‌ها با اشاره به طرح جمع‌آوری دستفروشان در بلوار منابع‌طبیعی ابهر، تصریح کرد: این طرح با دستور قاطع دادستان ابهر و همکاری فرماندهی انتظامی و همکاران کمیته انضباط شهری شهرداری ابهر برای حفظ سلامت همشهریان و تسهیل و بهبود ترافیک جاده سلامت بلوار منابع‌طبیعی اجرا شد.

وی با بیان این که اجرای این طرح یکی از مطالبات شهروندان ابهری بود، اضافه کرد: در این طرح از حضور دستفروشان و وانت‌بارها که باعث ترافیک شهری و سلب آسایش و اعتراض گسترده شهروندان در جاده سلامت شده بود جلوگیری شد.

شهردار ابهر با تاکید بر این که طرح رفع سد معبر و ساماندهی وانت‌بارهای دوره‌گرد با هدف ارتقای امنیت و ترافیک بلوار منابع‌طبیعی و تسهیل عبور و مرور و مسیر پیاده‌روی و جاده سلامت اجرا، خاطرنشان کرد: توقف وانت‌های بارفروش و دستفروشان در حاشیه معابر و به خصوص بزرگراه‌ها علاوه بر اخلال در ترافیک از موارد مؤثر در بروز تصادفات است.

کد خبر 494449

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.