به زودی مشکل پروژه برج‌های دوقلو کیو رفع می‌شود

شهردار خرم آباد گفت: اجرای پروژه برج‌های دو قلوی کیو از سال ۹۴ تاکنون با مشکلاتی رو به رو بوده است که در این دوره مدیریت شهری با برگزاری جلسات مختلف در جهت رفع این معضلات گام‌های خوبی برداشته شده است.

محمد شریفی مقدم در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پروژه برج‌های دو قلوی کیو با سرمایه‌گذاری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان در سال ۹۴ آغاز شد و قرار بود این طرح در مدت زمان ۴۰ ماه به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: این طرح که در ۳۰ طبقه پیش‌بینی شده بود دارای بخش‌های مختلفی همچون مجتمع‌های تجاری و مسکونی است و به طور حتم این پروژه نقش به سزایی در توسعه شهر خرم‌آباد خواهد داشت.

شهردار خرم آباد با اشاره به مشکلات اجرای پروژه خاطرنشان کرد: در راستای رفع مشکل برج‌های دو قلوی کیو تا کنون جلسات متعددی را با شرکت معین کوثر برگزار کرده‌ایم که آخرین جلسه در تاریخ ۲۷ اسفند ماه سال ۹۹ تشکیل شده است.

وی با بیان این که آخرین جلسه برای رفع مشکل برج‌های دوقلو خرم آباد ۲۷ اسفندماه ۹۹ بوده است، اظهار کرد: حاصل این جلسات فسخ قرارداد با شرکت معین کوثر و در گام بعد فروش کامل برج‌های دو قلو و یا انعقاد قرار داد با شرکت جدید خواهد بود.

شریفی مقدم تصریح کرد: در حال حاضر گروهی متشکل از کارشناسان شهرداری به ریاست معاون امور عمرانی شهرداری مرکزی جهت رایزنی با شرکت معین کوثر تشکیل و مقرر شد روز چهارشنبه مورخ ۱۵ اردیبهشت ماه سال جاری جلسه مشترکی برگزار شود و پس از تعیین مبلغ کارشناسی با مساعدت استاندار جهت پرداخت آن مبلغ تصمیم نهایی اتخاذ شود.


 

کد خبر 494360

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.