عصرانه خبری شهرهای ایران در ۲۷ اردیبهشت‌ماه

در این بسته خبری از اجرای پروژه دیوار سبز بتنی قزوین تا رفع مشکلات طرح تفصیلی و حرائم شهری و روستایی گیلان و اجرای ۴۲۸ هزارمترمربع آسفالت در نجف‌آباد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

بهره‌برداری از دومین بوستان بانوان ملایر

حسین بابایی، شهردار ملایر از بهره برداری دومین بوستان بانوان در منطقه کم برخوردار شهید تاجوک ملایر با هدف افزایش تعاملات اجتماعی زنان در جامعه و کاهش آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

رفع مشکلات طرح تفصیلی و حرایم شهری و روستایی گیلان

علی فتح اللهی، فرماندار رشت از تخصیص اعتبارات لازم در خصوص رفع مشکلات طرح تفصیلی و حرایم شهری و روستایی خبر داد و گفت: کمیته‌ای متشکل از معاونت عمرانی فرمانداری، شهرداری و راه و شهرسازی برای حل مشکلات روستاهای پستک و آتشگاه تشکیل خواهد شد.

پروژه دیوار سبز بتنی قزوین

حمید رحمانی، سرپرست سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قزوین گفت: پروژه منظر سازی و طرح فضای سبز در حاشیه بلوار ایران با قالب بندی و بتن ریزی فونداسیون آغاز شده است.

آغاز پلاک‌کوبی منازل توسط شهرداری بندر بوشهر

ایمان چارکی، معاون اجرایی و خدمات شهری شهرداری بندر بوشهر گفت: با توجه به گسترش ساخت و سازهای جدید همچنین پلاک نداشتن املاک مختلف در شهر بوشهر، پلاک‌کوبی منازل و املاک فاقد پلاک با کاربری‌های مختلف توسط شهرداری در حال انجام است.

پایان اعتراض سه روزه کارگران شهرداری لوشان

با وعده شهردار لوشان برای پرداخت بخشی از معوقات کارگران شهرداری لوشان، آن‌ها به اعتراض خود پایان دادند و اعتراض صنفی سه روزه کارگران شهرداری لوشان به ۷ ماه معوقه مزدی خاتمه یافت.

پیشرفت ۶۰ درصدی مجتمع فرهنگی و هنری سنندج

حشمت الله صیدی، شهردار سنندج از پیشرفت ۶۰ درصدی تکمیل و تجهیز ساختمان مجتمع فرهنگی هنری خیابان شهدا خبر داد و اظهار داشت: این مجتمع در زمینی به مساحت ۵۳۹ مترمربع در ۲ طبقه با زیربنای کلی ۱۴۰۰ مترمربع شامل سالن آمفی تئاتر، پلاتو تخصصی تئاتر، نگارخانه و کلاس‌های آموزشی است.

ایمن سازی راه‌های روستایی ری

حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری گفت: لازم است ایمن سازی راه‌های روستایی ری طی سال ۱۴۰۰ اولویت شورای ترافیک شهرستان باشد.

اجرای ۴۲۸ هزار مترمربع آسفالت در نجف‌آباد

مهدی فاضل، معاون امور زیر بنایی و حمل و نقل شهرداری نجف‌آباد گفت: طی سال ۹۹، در مجموع بیش از ۴۲۸ هزار مترمربع آسفالت در سطح شهر انجام شده که از این میزان، ۶۱ درصد معادل ۲۶۳ هزار مترمربع به صورت آسفالت معابر خاکی و جدیدالاحداث بوده است.

استانداردسازی محل دفن زباله آستارا

عباس صابر، فرماندار آستارا از اختصاص ۱۰ میلیارد ریال اعتبار برای استانداردسازی و توسعه زیرساخت‌های بهداشتی جایگاه دفن زباله این شهرستان خبر داد.

ارتقای شاخص‌ های مطالعه شهروندان بافرانی

احمد دهقانی، شهردار بافران با بیان اینکه همکاری و تعامل کتابخانه‌ها با شهرداری سبب توسعه فرهنگی می‌شود، گفت: این دو نهاد می‌توانند با برگزاری برنامه‌های مشترک به ارتقای شاخص‌های مطالعه در این شهر فرهنگی کمک کنند.

کد خبر 494203

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.