روابط‌عمومی‌ها به ایجاد فضای شفاف در جامعه کمک می‌کنند

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی گفت: روابط‌عمومی‌ها نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری ارتباط سالم و روشن‌گرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.

به گزارش ایمنا، علی‌اصغر مونسان با انتشار پیامی در حساب کاربری خود در اینستاگرام، فرارسیدن ۲۷ اردیبهشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به خانواده بزرگ و اثرگذار این عرصه تبریک گفت و اعتلای نقش و جایگاه نظام ارتباطات و اطلاع‌رسانی کشور را برای خدمت‌رسانی افزون‌تر به مردم آرزو کرد.

وی نوشت: توسعه شتابان ابزارها و فناوری‌های ارتباطی چنان تأثیر شگرفی بر مناسبات جهانی گذاشته است که دیگر هیچ رویداد و تحولی را نمی‌توان بدون آن در نظر گرفت.

وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی، گفت: گسترش ارتباطات علاوه بر تسهیل و تسریع چرخه اطلاع‌رسانی، که عاملی مهم در پیشرفت جوامع محسوب می‌شود موجب هم‌گرایی ارتباطی میان ملت‌ها شده و در سایه این نزدیکی، نوعی برابری اطلاعاتی و فرهنگی را برای همگان فراهم کرده است.

مونسان تصریح کرد: در این میان روابط‌عمومی‌ها به عنوان یکی از اصلی‌ترین کانال‌های ارتباطی میان سازمان‌ها، مخاطبان و رسانه‌ها، بیش از پیش نقش حلقه واسط را برای شکل‌گیری یک ارتباط سالم و روشن‌گرانه در جامعه ایفا کرده و بر همین سیاق، به ایجاد فضایی شفاف در جامعه کمک می‌کنند.

کد خبر 494127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.