برای کسب سهمیه پاراتکواندو توکیو؛ اعزام دختران پاراتکواندو ایران به اردن

فاطمه دودانگه و رایحه شهاب دو نماینده پاراتکواندو ایران به منظور حضور در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک، چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت‌ماه ایران را به مقصد اردن ترک می‌کنند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک در قاره آسیا با حضور ۶۵ پاراتکواندوکار روز ۲ خردادماه به میزبانی "امان" اردن و در سالن "کمپینسکی" برگزار خواهد شد.

فاطمه دودانگه در وزن ۴۹- کیلوگرم (K44) و رایحه شهاب در وزن ۵۸+ کیلوگرم (K44) دو نماینده کشورمان هستند که برای کسب سهمیه پارالمپیک در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

هدایت این نفرات برعهده عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و الهه مهربانی به عنوان مربی است.

برهمین اساس ملی پوشان پاراتکواندو کشورمان ساعت ۸:۳۵ صبح روز چهارشنبه – ۲۹ اردیبهشت‌ماه تهران را به مقصد استانبول ترک می‌کنند و سپس راهی "امان" اردن می‌شوند.

تکواندوکارانی که به فینال این دوره از رقابت‌ها راه پیدا کنند، می‌توانند جواز حضور در بازی‌های پارالمپیک توکیو را بدست آورند.

رقابت‌ها روز یکشنبه – ۳ خردادماه از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران تا ساعت ۱۹:۳۰ پیگیری خواهد شد.

رقابت‌های پاراتکواندو برای نخستین بار است که در بازی‌های پارالمپیک توکیو برگزار می‌شود؛ ایران در بخش مردان موفق به کسب دو سهمیه توسط مهدی پوررهنما و اصغر عزیزی از طریق رنکینگ سیستم شده است و در بخش زنان نیز با حضور در این رقابت‌ها برای کسب دو سهمیه تلاش می‌کنند.

انتهای پیام /

کد خبر 494102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.