توسعه متوازن و پایدار قزوین در نقاط مختلف شهر

معاون فنی و عمرانی استاندار قزوین گفت: در هفته شوراها طرح‌های خوبی در سطح شهر اجرا شد. این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال محقق شده است.

علی فرخزاد در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در خصوص افتتاح پروژه‌های شهری قزوین اظهار کرد: توسعه متوازن در نقاط متصل و منفصل شهری و نواحی کم برخوردار با اجرای پروژه‌های عمرانی از جمله اهدافی است که در شوراها و مدیریت شهری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به نقش مهم شهرداری‌ها در خدمات‌رسانی به شهروندان گفت: در هفته شوراها طرح‌های خوبی در شهر اجرا شد. این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر ۳۸ میلیارد ریال محقق شده است.

معاون فنی و عمرانی استاندار قزوین افزود: شهرداری‌ها استفاده از منابع را با نگاه تامین رفاه و آرامش شهروندان مدیریت کنند چرا که هدف از خدمت به مردم تنها جلب رضایت آنها است.

وی گفت: بودجه مجموعه شهرداری‌های استان ۱,۴۰۰ میلیارد تومان در سال جاری است که تحقق آن‌ها نقش مهمی در راستای ایجاد آبادانی و ارائه خدمت به شهروندان دارد و می‌تواند زمینه رضایت‌مندی شهروندان را فراهم کند.

فرخزاد خاطرنشان کرد: مدیران شهری توجه داشته باشند استفاده درست از منابع، طرح‌ها و پروژه‌های کم هزینه و پر بازده در بودجه‌ها مدنظر گرفته شود.

کد خبر 494072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.