تأمین منابع مالی برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس، کار بزرگی است

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: مدیریت شهری در دوره پنجم با دشواری‌های بسیاری از جمله افزایش نرخ ارز از ۴ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان مواجه شد؛ افزون بر آن، تحریم‌ها و موانع سرمایه‌گذاری کار را برای فعالیت در حوزه خدمات‌رسانی دشوار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید عبدالرزاق موسوی در آئین رونمایی از ۵۰ دستگاه اتوبوس شهری به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان اظهار کرد: نقش حوزه معاونت مالی و اقتصادی در سازمانی که مأموریت آن خدمات‌رسانی است و گردش مالی ۶ هزار میلیاردی دارد منحصربه‌فرد است زیرا عملکرد مناسب در این حوزه بر بخش‌های دیگر نیز اثرات مطلوبی بر جای می‌گذارد آن‌ هم در شرایطی که تحریم‌ها و موانع داخلی بسیار است.

وی افزود: در چنین فضایی تأمین منابع مالی برای خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس، کار بزرگی است و ضروری است شهرداری و شورای شهر از معاونت مالی و اقتصادی تقدیر کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز خاطر نشان کرد: شورای اسلامی و شهرداری شیراز در دوره پنجم با دشواری‌های بسیاری از جمله افزایش نرخ ارز از ۴ هزار تومان به ۲۵ هزار تومان مواجه شد افزون بر آن تحریم‌ها و موانع سرمایه‌گذاری، کار را برای فعالیت در حوزه خدمات‌رسانی دشوار کرد.

کد خبر 494053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.