۷ حادثه آبگرفتگی و سقوط درخت درپی بارندگی‌های روز گذشته

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان در خصوص حوادث ناشی از بارندگی‌های روز گذشته توضیحاتی ارائه داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، در خصوص خسارت‌های ناشی از بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته هفت مورد حادثه ناشی از بارندگی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با اشاره به این که پنج مورد آبگرفتگی اماکن و منازل به آتش‌نشانی اعلام شده است، ادامه داد: بیشترین مورد خسارت‌های بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته آبگرفتگی اماکن، منازل منهای ۶۰ یا زیرزمین منازل بوده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: دو مورد سقوط درخت نیز گزارش شده که سقوط یکی از آن‌ها بر روی یک خودرو باعث آسیب جزئی شده است.

وی با بیان این که حوادث مذکور تنها خسارت‌های مالی جزئی به بار آورده است، گفت: حوادث ناشی از بارندگی‌های ۲۴ ساعت گذشته تلفات جانی نداشته است.

کاوه آهنگران اضافه کرد: افراد در زمان بارندگی شدید و طوفان باید در منزل بمانند و تنها برای کارهای ضروری بیرون بروند همچنین منازل منهای ۶۰ باید شیر فاضلاب یک طرفه داشته باشند و آن را در زمان بارندگی برای جلوگیری از بروز آبگرفتگی ببندند.

کد خبر 493895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.