سازه نازیبای مجاور پل شهرستان برچیده شود

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان از شهردار درخواست کرد که برای برچیدن سازه نازیبای نمایشگاه بین‌المللی سابق در مجاورت پل شهرستان پیگیری لازم را انجام دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیرین طغیانی امروز (یکشنبه) در یکصد و هفتاد و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان، اظهار کرد: زمانی که محل سابق نمایشگاه‌های بین‌المللی اصفهان به محل جدید منتقل شد، امید بود سازه‌ای که سال‌ها در کنار پل شهرستان موجب تجاوز به حریم رودخانه و پل تاریخی شهرستان شده، برچیده شود.

وی افزود: حال که فضای جدید نمایشگاهی در کلانشهر اصفهان ایجاد شده و برای تعیین تکلیف بخش‌های مجاور پل شهرستان مشاور نیز به کار گرفته شده است، بار دیگر به برچیدن این سازه نازیبا در کنار یکی از آثار تاریخی اصفهان تاکید می‌کنم و از شهرداری می‌خواهم که پیگیری لازم را انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: اخیراً دستوری به مدیریت مناطق شهری اصفهان در حوزه زیباسازی ابلاغ شده است که متأسفانه من به عنوان نماینده شورا در هیئت مدیره سازمان زیباسازی از آن بی‌اطلاع هستم.

وی ادامه داد: زیبنده شهرداری کلانشهر اصفهان نیست که ساختمان مرکزی آن برای تسهیل دسترسی افراد معلول و سایر مراجعانی که قصد آمدن به طبقه دوم را دارند آسانسور ندارد، بنابراین لازم است سریع‌تر اشکال فنی آسانسور این ساختمان رفع شود.

کد خبر 493853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.