کاهش ٢٢ درصدی تردد خودرو در عید فطر امسال نسبت به سال گذشته

رییس پلیس راهور ناجا نوشت: از ساعت چهارده تاریخ ۲۱ اردیبهشت، پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری ازهزار و ۲۹۱ دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در دو هزار و ۶۹۳ نقطه به همراه عوامل انتظامی اقدام کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سردار کمال هادیانفر در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"باتوجه به مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر از ساعت چهارده تاریخ بیست و یکم اردیبهشت، پلیس راهنمایی و رانندگی با بهره‌گیری از هزار و دویست و نود و یک دستگاه دوربین ثبت تخلف و همچنین استقرار نیرو در دو هزار و ششصد و نود و سه نقطه به همراه عوامل انتظامی اقدام کرد.

در این طرح چهار روزه، تا تاریخ ۲۴ اردیبهشت در مجموع تعداد سیصد و هفتاد و یک هزار و چهارصد و سیزده وسیله نقلیه اعمال قانون شدند.

میزان تردد در ایام این طرح به نسبت ایام عید سعید فطر سال نود و نه به میزان بیست و دو درصد و نسبت به ایام عید فطر سال نود و هشت به میزان چهل درصد کاهش داشته است.

این میزان به نسبت ایام تعطیلات نوروز امسال که سفر بلامانع اعلام شده بود، شصت و یک درصد کاهش داشته‌ است.

طبق نتایج بررسی‌ها  از سامانه‌های پلیس راهور، از ابتدای اجرای طرح از تاریخ اول آذر سال نود و نه تا بیست و چهارم ماه جاری مجموعاً به میزان هفت میلیون و سیصد و چهل و شش هزار و چهارصد و یازده فقره تخلف ثبت شده است. "

کاهش ٢٢ درصدی تردد خودرو در عید فطر امسال نسبت به سال گذشته

کد خبر 493827

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.