از راه‌اندازی پزشکی قانونی سیریک تا تکمیل پروژه‌های عمرانی

شهردار سیریک گفت: با توجه به معضل نبود پزشک قانونی با همکاری دادگستری این شهر و پیگیری های انجام شده اداره پزشکی قانونی راه اندازی شد.

عادل کمالی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به کمبودها و معضلات شهر سیریک اظهار کرد: یکی از خلأهای دیگری که در این شهرستان وجود داشت نبود پزشکی قانونی بود چراکه فوتی‌های ناشی از تصادفات باید به پزشکی قانونی میناب منتقل می‌شدند که این کار هزینه زیادی را بر شهروندان تحمیل می‌کرد که برای رفع این کمبود پیگیری‌های لازم شده و دادگستری نیز در این خصوص همکاری‌های لازم را داشته است.

وی افزود: برای رفع این مشکل با پزشکی که در سیریک حضور داشت رایزنی کردیم و با مشورت رئیس دادگستری، وی را به پزشک قانونی معرفی کرده تا برای آموزش دوره‌ها در تهران شرکت کند.

شهردار سیریک ادامه داد: با فراهم شدن شرایط پزشکی قانونی این شهر در دهه فجر کار خود را آغاز کرد و ما به موازات آن، غسالخانه و سردخانه آرامستان را نیز راه اندازی کردیم.

وی تصریح کرد: برنامه‌ها و پروژه‌هایی که امسال در دست بهره برداری است احداث میدان بزرگ سیریک با اعتبار قریب بر هشت میلیارد تومان، روکش لاین شرقی بلوار معلم جنوبی با اعتبار تقریباً ۷۰۰ میلیون تومان که قرارداد آن منعقد شده و به زودی پروژه آغاز می شود همچنین محله طاروئیه با اعتبار نزدیک به ۸۰۰ میلیون تومان که قرارداد آن بسته شده و کار خود را آغاز می‌کند.

کمالی افزود: از دیگر پروژه‌ها سیستم روشنایی ورودی شهر سیریک با همکاری شرکت توزیع استان، اداره کل راهداری استان و شهرداری بندر سیریک است که هزینه آن قریب به دو و نیم میلیارد تومان است که به زودی تأمین می‌شود.

وی با بیان این که زمین چمن مصنوعی محله طاروی افتتاح شده است، گفت: بلوار شش کیلومتری که در عملیات خاکی آن تقریباً ۷۰ درصد پیشرفت داشته ایم، مسیرهای دسترسی به بیمارستان، بندر چندمنظوره سیریک و ساحل گردشگری و بلوار ساحلی که مورد تأیید استاندار است تکمیل خواهد شد.

شهردار سیریک با اشاره به پروژه حمایتی شهرداری اضافه کرد: پروژه حمایتی که با مشارکت سرمایه گذار انجام شد، رستوران ساحلی است که فاز یک آن به بهره برداری رسیده و فاز دو آن پیشرفت ۹۰ درصدی داشته است و به زودی به بهره برداری می‌رسد که در کنار ساحل زیبای دریای عمان است.

کد خبر 493824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.