آغاز عملیات حفاری تونل خط ۴ متروی مشهد از دو جبهه

معاون عمران، حمل و نقل وترافیک شهردار مشهد گفت: عملیات حفاری تونل خط چهار قطار شهری _پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰_ از دو جبهه مهر مادر واقع در خواجه ربیع و حر واقع در شهرک شهید رجایی طی مراسمی با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می شود.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، خلیل الله کاظمی اظهار کرد: علیرغم وضعیت موجود اقتصادی کشور خوشبختانه اکنون کارگاه‌های عمرانی سه خط دو، سه و چهار قطار شهری مشهد فعال هستند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی های انجام شده فعالیت‌ها برای آغاز حفاری تونل خط چهار با ایجاد شفت ورودی و انتقال دستگاه حفار به محل حفاری در انتهای مهر مادر انجام شده است.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهردار مشهد تصریح کرد: مهمترین موضوع برای آغاز حفاری تونل خط چهار برق رسانی به دستگاه حفار بود که این کار انجام شده و در کنار آن سگمنت های مورد نیاز نیز برای مرحله اول سگمنت گذاری تونل تولید شده است.

وی ادامه داد: با توجه به فراهم شدن مقدمات کار، حفاری تونل خط چهار قطار شهری مشهد از دو جبهه انتهای مهر مادر واقع در خواجه ربیع به صورت مکانیزه و با دستگاه حفار و همچنین حر واقع در شهرک شهید رجایی به صورت NATM(توسط نیروی انسانی) پنج شنبه ۳۰ اردیبهشت با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز می‌شود.

کاظمی گفت: خط چهار قطار شهری به طول ۱۷.۵ کیلومتر با ۱۵ ایستگاه از انتهای مهر مادر تا شهرک شهید رجایی احداث خواهد شد و در میدان شهدا به خطوط سه و دو متصل می‌شود.

کد خبر 493823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.