فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه و زیباسازی انجام شود

شهردار شهر کوشک گفت: تمامی فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه، نوآوری و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان را ایجاد کند در این راستا بسیاری از بلوارهای شهر کوشک بهسازی شده و برای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی باید اقدامات تکمیلی انجام شود.

مجید قربانی رنانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بسیار مهم است که با شناسایی مسائل مربوط به نازیبایی معابر شهر از جمله نازیبایی آسفالت، جدول گذاری، آیلند، خط کشی و مبلمان شهری در راستای برطرف کردن آن‌ها و ارائه راهکارهایی برای زیبا سازی منظر شهری برنامه‌ریزی‌ شود.

وی خاطرنشان کرد: نصب چهار المان شهری در شهر که به تازگی انجام شده است، ساماندهی درختان بلوار امام خمینی (ره)، روکش آسفالت کوچه‌ها و معابر شهری، رنگ آمیزی بلوارها و جداول شهری از اقدامات صورت گرفته در شهر بوده و در سال جدید نیز طبق برنامه‌ریزی، ادامه رنگ آمیزی دیواره‌های شهری، نصب بیلبوردهای تبلیغاتی، نصب تابلوهای کمیته فرهنگ شهروندی و اجرای طرح شهر بدون زباله در دستور کار قرار دارد.

شهردار شهر کوشک با بیان این که اقداماتی که در شهر در راستای زیباسازی در حال شکل گرفتن است کافی نیست و باید در توسعه این فعالیت‌ها همت گماریم، تاکید کرد: اقدامات اجرایی انجام شده و زیرساخت پروژه‌ها آماده شده است و عمده پروژه‌ها تعریف شده تا در سال جاری با توجه ویژه به زیرساخت‌ها این اقدامات نمود پیدا کند.

حفظ سیمای بصری و بهبود مبلمان شهری از عوامل رضایت شهروندان است

قربانی رنانی تصریح کرد: حفظ سیمای بصری و اصلاح و بهبود مبلمان شهری یکی از عوامل مهم در کسب رضایت شهروندان بوده و ما سعی داریم بر مبنای درخواست و رضایت شهروندان عمل‌کنیم تا انتظار آنان برای داشتن شهری زیبا و تمیز برآورده شود.

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های شهرداری باید با اصول خلاقانه، نوآورانه و زیباسازی انجام شود تا موجبات آرامش بصری شهروندان را فراهم کند در این راستا بسیاری از بلوارهای شهر بهسازی شده و نیاز است برای زیباسازی، گلکاری و نورپردازی اقدامات تکمیلی انجام شود.

شهردار شهر کوشک با اشاره به تحول چشمگیر در زیباسازی شهری، خاطرنشان کرد: مطالعه و تنظیم ضوابط در امر زیباسازی نظیر رنگ‌آمیزی، نورپردازی، مبلمان شهری، تبلیغات محیطی، نصب المان‌های شهری، ساماندهی بلوارها و میادین، رنگ آمیزی دیواره‌های شهری و ارائه برنامه‌های علمی برای ارتقای کیفیت خیابان‌ها از وظایف اصلی شهرداری است.

وی اضافه کرد: نورپردازی مناسب، ساماندهی تابلوهای شهری و رفع نازیبایی‌های شهر از برنامه‌های اصلی شهر است و در بحث مبلمان شهری نیز باید بیلبوردها و سازه‌های تبلیغاتی خصوصاً در میادین ساماندهی و نازیبایی‌ها برطرف شده تا از نظر ترافیکی نیز مشکلات مرتفع شود.

قربانی رنانی با بیان این که عملکرد مثبت و قوی شهرداری سطح توقع شهروندان را بالا می‌برد، گفت: قطعاً مسئولان بعدی تلاش خواهند کرد در راستای جلب رضایت شهروندان یک پله بالاتر رفته و اقدام کنند. شهرداری کوشک از نظر تخصیص اعتبار هیچ محدودیتی ندارد و نیاز است در مکان‌هایی که زیرساخت آماده است زیباسازی انجام شود.

کد خبر 493732

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.