لائوتارو به اتلتیکو مادرید خواهد رفت

مهاجم آرژانتینی اینتر که بالاخره موفق شد با تیمش به قهرمانی اسکودتو دست یابد، مدت هاست در رادار باشگاه‌های مختلف قرار دارد و ممکن است شاگرد جدید دیگو سیمئونه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، موفقیت‌های روزافزون لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی تیم اینتر طی فصول گذشته او را تبدیل به یکی از اهداف مهم نقل و انتقالاتی کرده و حتی این بازیکن سال گذشته در آستانه پیوستن به بارسلونا بود.

باشگاه اینتر در فصل جاری تا حد زیادی بر درخشش‌های لائوتارئو تکیه کرده و زوج او به همراه لوکاکو گل‌های زیادی را برای اینتریها به ثمر رساندند که در نهایت منجر به کسب عنوان قهرمانی اسکودتو پس از سال‌ها توسط تیمی به غیر از یوونتوس شد.

در حال حاضر باشگاه اینتر در تلاش است تا شاید بتواند قرارداد مارتینز را تمدید کرده و این بازیکن را برای فصل‌های آتی در ترکیب خودش نگه دارد. با این حال، لائوتارو که پیش‌تر پیشنهادی بسیار جدی از بارسلونا داشت اما آن را رد کرد، تعویض باشگاه خودش را در دستور کار قرار داده است.

تعدادی از منابع خبری اذعان کرده‌اند که باشگاه اتلتیکو مادرید به عنوان جدی‌ترین مشتری لائوتارو است و آنها حتی مذاکرات لازم را برای جذب این بازیکن انجام داده‌اند تا در پنجره نقل و انتقالاتی بعدی به این تیم بپیوندد و بدین منظور حاضرند دستمزد بسیار بالایی به وی پرداخت کنند.

هنوز به طور رسمی درباره باشگاه فصل آینده لائوتارو مارتینز صحبت‌ قطعی نشده است اما نمی‌توان انتقال او را دور از انتظار دانست، آن هم با توجه به پیشنهادات سنگینی که ممکن است باشگاه‌هایی مثل اتلتیکو مادرید حاضر هستند ارائه دهند.

کد خبر 493607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.