رونق اقتصادی در رزوه با اصلاح باغات گردو و بادام

شهردار رزوه گفت: با کمک کارشناسان باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان، کشت باغ‌های بادام دیم در ضلع جنوبی شهر رزوه به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با هدف ترویج باغداری و گسترش فضای سبز شهری و ایجاد درآمد پایدار شهری انجام شد.

حسین علی‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در شهر رزوه با اصلاح فضای سبز شهری شامل درختان باغ گردو و بادام به تعداد هزار و ۱۰۰ اصله با سابقه ۱۸ سال با انجام فرایند گودبرداری و تعویض خاک، افزودن کودهای لازم، هرس علمی و اصلاح آبیاری افرایش رونق اقتصادی و درآمد پایدار در بخش باغات شهر را شاهد هستیم.

وی افزود: با کمک کارشناسان باغبانی جهاد کشاورزی شهرستان، کشت باغ‌های بادام دیم در ضلع جنوبی شهر رزوه به مساحت ۱۲۰ هزار متر مربع با هدف ترویج باغداری و گسترش فضای سبز شهری و ایجاد درآمد پایدار شهری انجام شد.

شهردار رزوه با اشاره به زیباسازی مبلمان شهری گفت: سال ۹۹ دیوارکشی اطراف مجموعه پارک پیامبر اعظم(ص) به صورت بتنی و به سبک سنتی و رنگ آمیزی و زیباسازی و روشنایی این پارک نیز انجام شده است همچنین مجموعه اسباب بازی‌های آهنی غیر استاندارد در این پارک حذف شده و مجموعه کامل اسباب‌بازی‌های استاندارد جایگزین شد.

وی افزود: سال ۹۹ تجهیزات ورزشی پارک مسجد امام حسین(ع) و کلبه چوبی جنگلی در ضلع غربی امامزاده نصب شد و نقاشی و خطاطی دیوارهای آرامستان شهر، ادارات پست، مخابرات، حمام، شهرداری، مدرسه شهید فهمیده، کتابخانه عمومی نیز به منظور ترویج فرهنگ انجام شده است.

علی‌محمدی ادامه داد: جدول خیابان‌های خلیج فارس، امام خمینی(ره)، شهرک ولی عصر(عج)، شهرک قائم آباد، شهید کریمی، خیابان شهید صالحی و تمام خطوط عابر پیاده در سطح شهر به همراه پایه چراغ‌های روشنایی بلوارهای شهر رنگ آمیزی شده است و نصب سرعت گیر ایمن در هفت نقطه شهر به تشخیص شورای ترافیک شهرستان انجام شده است.

وی گفت: در این شهر تعمیر، تعویض و ساخت و تابلوهای تصویر شهدای شهر، المان‌های شب نما، و نصب تابلوهای آیات کلام الله مجید روی نرده‌های دیوار شهرداری، اداره آبفا و مرکز بهداشت و درمان این شهر به منظور ترویج فرهنگ قرآنی نصب شد.

کد خبر 493453

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.