مجیدی: مستحق باخت نبودیم/سطح شعور یک وزیر باید به اندازه یک وزیر باشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در هر دو نیمه از پرسپولیس بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم، مسئولیت باخت را گردن می‌گیرم، بازیکنانم خوب بازی کردند متأسفانه اگر پنالتی دقیقه پنج را داور می‌گرفت شرایط بازی فرق می‌کرد و مستحق باخت نبودیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرهاد مجیدی بعد از شکست استقلال مقابل پرسپولیس اظهار کرد: در هر دو نیمه از پرسپولیس بهتر بودیم و موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتیم، آنها از تک موقعیت خود استفاده کردند که دربی همین است، هر بازی حساس است و موقعیت کم پیش می‌آید هر تیمی از فرصت‌ها استفاده کند برنده می‌شود. مسئولیت باخت را گردن می‌گیرم، بازیکنانم خوب بازی کردند متأسفانه اگر پنالتی دقیقه پنج را داور می‌گرفت شرایط بازی فرق می‌کرد و مستحق باخت نبودیم.

وی در خصوص استوری وزیر ارتباطات، تصریح کرد: وجود همین وزیرها است که وضعیت مملکت به این روز افتاده و باعث تأسف است که یک وزیر آنقدر اینگونه رفتار می‌کند و نمی‌داند قشری از هواداران استقلال جوانان هستند که با برد و باخت استقلال خوشحال و ناراحت هستند. امیدوارم جهرمی که وزیر یک مملکت است سطح و شعوری که دارند در سطح وزیر باشد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه مستحق شکست نبودیم، خاطر نشان کرد: به غیر از پنالتی در کل بازی از حریف بهتر بودیم و همانطور که گفتم حق تیم استقلال در این دیدار شکست نبود.

مجیدی در رابطه با عملکرد ضعیف تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر، گفت: باید مشکل تیمم را پیدا کنم، بعد از بازی‌های آسیایی تمرکز لازم را نداریم و موقعیت ایجاد می‌کنیم ولی استفاده نمی‌کنیم. دیدید پرسپولیس با همین تمرکز از یک موقعیت استفاده کرد و به پیروزی رسید.

وی اضافه کرد: تمام تمرکز و نیروی ما روی جام حذفی است، شکست مقابل پرسپولیس برای من خیلی سخت است زیرا زیاد آن را در دوران بازی کردنم تجربه نکردم. مرادی قبل از بازی با ذوب آهن از ناحیه دوقلو دچار کشیدگی شد و شرایط آمادگی صد در صد را نداشت، به همین دلیل نشد از او استفاده کنیم. زمانی که شرایط بازی به نفع ما بود، توپ و زمین را در اختیار داشتیم و بر خلاف بازی گل خوردیم و باعث شد تمرکز مان را از دست بدهیم، شاید عصبانیتی که می‌گوئید به این دلیل بود.

کد خبر 493448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.