برخورد هولناک خودروی عروس و داماد با گاردریل حادثه آفرید+ عکس

برخورد خودروی حامل عروس و داماد با گاردریل در شیراز حادثه آفرید.

محمدهادی قانع در گفت وگو با خبرنگار ایمنا، در تشریح جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۰ شب گذشته در پی تماس رانندگان عبوری با سامانه ۱۲۵ مبنی بر برخورد شدید یک خودرو سواری تویوتا حامل عروس و داماد با گاردریل، ستاد فرماندهی آتش نشانی شیراز بی درنگ نیروهای عملیات ایستگاه ۸ و گروه امداد و نجات جاده‌ای را به محل حادثه اعزام کرد.

وی افزود: پس از بررسی‌های اولیه مشخص شد یک دستگاه خودروی کمری حامل عروس و داماد جوان به علت نامعلوم با گاردریل حاشیه خیابان برخورد کرده و بر اثر این حادثه، زن و مرد جوان به شدت دچار مصدومیت شده و داخل خودرو گیر کرده بودند.

قانع تصریح کرد: شدت این حادثه به حدی بود که گاردریل از میان خودرو عبور کرده بود.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز با اشاره به حساسیت این حادثه و تلاش تیم امدادی برای نجات جان مصدومان اظهار کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و ایجاد ترافیک مصنوعی توسط خودروهای آتش نشانی بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند.

برخورد هولناک خودروی عروس و داماد با گاردریل حادثه آفرید+ عکس

وی ادامه داد: گروه اول به وسیله تجهیزات ویژه نجات در کمترین زمان ممکن مصدومان را از خودرو خارج کرده و تحویل عوامل اورژانس دادند و گروه دوم نیز همزمان با قطع جریان برق و جلوگیری از نشت بنزین از آتش سوزی احتمالی خودرو جلوگیری کردند.

قانع تصریح کرد: آتش نشانان پس از ایمن سازی کامل محل حادثه و تحویل محل به عوامل انتظامی و پلیس راهور، به مأموریت خود پایان دادند.

گفتنی است عروس و داماد جوان که دچار این سانحه شده بودند توسط تیم اورژانس سریعاً به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 493289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 2
    واقعا که
  • جواد IR ۱۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    0 1
    خوب عجله داشته