۲ شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارند/ احتمال شیوع کرونای هندی در استان اصفهان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کرونا ویروس در در استان و احتمال شیوع موج جدید کرونا در استان با وجود شیوع کرونا هندی در استان‌های مجاور توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا بهروز کلیدری در گفت‌وگو با اخبار شبانگاهی شبکه اصفهان در خصوص آخرین وضعیت کرونا ویروس در استان اصفهان، اظهار کرد: دو شهرستان شهرضا و دهاقان در استان اصفهان در وضعیت قرمز قرار دارند و تعداد تست‌هایی که در این دو شهرستان مثبت و تعداد بیمارانی که در این دو شهرستان بستری می‌شوند، همچنان بالا است و حدود دو تا سه شهرستان در وضعیت زرد قرار دارد.

وی ادامه داد: هنوز ادامه موج کرونا در این دو شهرستان را داریم، موج کرونا از غرب استان شروع و مرکز استان را در برگرفت و جنوب استان همچنان درگیر موج چهارم کرونا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با تاکید بر رعایت نکات بهداشتی مقابله با شیوع کرونا ویروس، خاطرنشان کرد: شهروندان دو شهرستان شهرضا و دهاقان باید دستورالعمل‌های بهداشتی مقابله با شیوع کرونا ویروس را با جدیت رعایت کنند تا رنگ‌بندی این دو شهرستان به رنگ نارنجی و زرد تغییر کند.

وی با اشاره به نگرانی درباره شیوع موج جدید کرونا در استان اصفهان در تعطیلات، تصریح کرد: ممکن است با وجود جهش جدید کرونا که همان جهش هندی است، در استان‌های مجاور اصفهان شناسایی شده و اگر شهروندان رعایت نکنند، قطعاً در هفته‌های آینده این نوع از کرونا در استان شیوع و طغیان می‌یابد.

کد خبر 493275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.