شرایط و زمان پرداخت وام قرض‌الحسنه بازنشستگان اعلام شد

زمان ثبت‌نام وام قرض‌الحسنه بازنشستگان اعلام شد. احتمالاً از اوایل خرداد (هفته اول) ثبت‌نام از متقاضیان وام قرض‌الحسنه از سوی بازنشستگان این سازمان آغاز می‌شود.

به گزارش ایمنا، بیش از ۳ میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مستمری بگیر سازمان تأمین اجتماعی در سطح کشور به صورت ماهیانه حقوق خود را از این سازمان دریافت می‌کنند که در این زمینه علاوه بر پرداخت حقوق به بازنشستگان تمهیداتی نیز برای پرداخت وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان تأمین اجتماعی طی سنوات گذشته در نظر گرفته است.

آن طور که علی دهقان‌کیا رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران اعلام کرده است امسال نیز قرار است به تعدادی از بازنشستگان وام قرض‌الحسنه پرداخت شود.

وی در این باره توضیح داد: با توجه به اجرای مرحله دوم متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان در دو مرحله (مرداد و اسفند ۹۹) از سوی سازمان تأمین اجتماعی و صدور احکام جدید، بزودی شرایط ثبت‌نام از سوی تأمین اجتماعی اعلام خواهد شد.

زمان ثبت‌نام از متقاضیان وام قرض‌الحسنه

دهقان کیا ادامه داد: بنا بر هماهنگی انجام شده و عنایت مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی احتمالاً از اوایل خرداد (هفته اول) ثبت‌نام از متقاضیان وام قرض‌الحسنه از سوی بازنشستگان این سازمان آغاز می‌شود.

رئیس کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی تهران در این باره تصریح کرد: سال گذشته مبلغ پرداختی وام قرض‌الحسنه به بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی ۵ میلیون تومان بود که حدود ۲ هزار ۶۰۰ میلیارد تومان از سوی سازمان برای این بخش اختصاص داده شده بود و قرار است امسال این رقم افزایش یابد ولی میزان افزایش آن هنوز مشخص نیست.

منبع: خبرآنلاین
کد خبر 493258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • ربابه امام FR ۱۲:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    سلام من مستمري بگير از كار افتاده با ١٣ سال كار و مدرك مهندسي صنايع غذايي هستم كه ١٢ سال است بر روي تخت افتاده ام با هزينه هاي بالاي درمان و تا كنون حتي يك ريال هم از ان سازمان وام دريافت نكردم و دو سال پيش خواهرم به كانون مراجعه كرد براي اخذ دو ميليون وام كه بانك گفت بايد خو وام گيرنده بيايد و من از گردن به پايين فلج هستم و نتوانستم براي انجام كار بانكي بروم و خواهرم به رييس كانون اطلاع داد كه وام را نگرفتيم ،امروز هم كه خواهرم به سايت بازنشستگي وارد شده وام ده ميليوني ان سازمان تا پايان ارديبهشت مهلت داشته كه من بخاطر شرايط سخت بيماري از ان مطلع نشدم لذا خواهشمندم مديران مسئول مرا ياري نمايند چون بايد جرثقيل حمل بيمار تهيه كنم كه از ضروريات من هست تا بتوانند مرا جابجا كنند و اگر وامي اعلام شد اين حقير را در الويت اخذ وام قرار دهند ،متذمر شوم كه تا كنون يك ريال وام دريافت نكرده ام از همكاري بزرگوارن نهايت تشكر را دارم